Citat på väggen
Forum > Harry Potter > Citat på väggen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hazel Nimbus
Elev |
Skrivet av Edvardsson: Bra tip ni hade! Den är riktigt bra! Ska beställa från http://www.stilcompaniet.se/ . Om det är bra vet jag inte än, kan återkomma ^Gör det! Lägg gärna upp en bild när du satt upp det! "Som lekman tycker man ju att det borde finnas stoff till åtminstone en åttonde bok: "Harry Potter and the Explanation as to Why Boy Wonder need glasses" 6 nov, 2012 20:44 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Skrivet av Piggelin: ~The stories we love best do live in us forever…so whether you come back by page or by the big screen, Hogwarts will always welcome you home.~ - J.k Rowling Skulle stå på min vägg om jag var du... Jag skulle ha likadant, bara lite simplare: Hogwarts will always be there to welcome you home. Imagination and dreaming is my life 6 nov, 2012 20:47 |
|
Kintsugi
Prefekt |
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
-Dumbledore ALLA GÅNGER! ;D Always-citatet ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT DÅLIGT OCH FÅR MIG ATT SPYYYY!!! typ. ungefär. hahaha. Sedan älskar jag delen: "the stories we love best do live in us forever" och det räcker så. Den är så fin! Det är Rowling! Det är galapremiären i London 2011 (jag var där och det var magiskt ♥). Det bästa är att citatet kan handla om vad som helst egentligen... jag ÄLSKAR det. ♥ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 7 nov, 2012 02:21 |
|
themarauder
Lärare |
Jag gillar 25 & 27 =) och sen tycker jag att du antingen väljer ett citat som ligger dig nära hjärtat, eller bara ett random utdrag ur boken! Kanske en miljöskildring av vintern på Hogwarts, eller något sådant!
Det måste inte vara så "obvious"! =) Alla "riktiga" HPfans skulle ju fatta! =) - just like themarauder 7 nov, 2012 09:01 |
|
Seriously
Elev |
Man behöver ju inte bara välja ut ett citat, utan man kan ju sätta upp flera.
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 10 nov, 2012 00:11 |
|
Queen Boo
Elev |
Då måste ju ta nåt som du verkligen gillar, som du blir glad av att se och som du inte tröttnar på. För det ska ju sitta där rätt länge
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2012 00:56 |
|
Erica
Elev |
11 nov, 2012 15:36 |
Forum > Harry Potter > Citat på väggen
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen