Jessica Riddle, Voldys dotter{SV}
Forum > Fanfiction > Jessica Riddle, Voldys dotter{SV}
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jätte bra! *Bevakar*
4 nov, 2012 08:48 |
|
Elina Potter
Elev |
Mer kommer nog idag. Jag är inne på mobilen men snart är jag på datan
Go Mugglis! 4 nov, 2012 10:22 |
|
potter_fan
Elev |
Superbra! Känn dig 100% bevakad!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 4 nov, 2012 11:20 |
|
Bella Trix
Elev |
4 nov, 2012 11:37 |
|
Elina Potter
Elev |
Tackar! Älskar alla som kommenterar ♥
Nu kommer lite mer. Nu är dom på väg till Hogwarts, typ ett halvår senare. _________ Kapitel 1 Jag gick omkring på perrongen och försökte hitta Hermione. Draco hade övergett mig så fort vi kom till perrongen. Han var nog inte särskilt förtjust i mig. Men det har han aldrig varit. Jag var så inne i mina tankar att jag inte märkte att jag gick rakt in i någon. "Förlåt, så mycket", sa jag. Jag kollade upp och Ron Weasley stod där. "Tjena Jessica!" Sa han och log stort. "Har du sett Harry eller Hermione?" "Nej, tyvärr. Jag letar också efter dom" svarade jag och granskade Ron. "Men gud, du måste ha växt två decimeter Ronald!" Ron log. Jag såg någon vinka bakom honom. En kille med korpsvart hår, gröna ögon och glasögon log stort mot mig. "Harry!" Ron vände sig om och gav Harry en sån där grabbkram. Jag kastade mig om Harry och log stort. Jag hade verkligen längtat efter mina vänner. "Har ni sett Hermione?" Frågade Harry. "Nej" sa jag och Ron i kör. Jag kände någon knacka på min axel och några händer slöt mina ögon. "Gissa vem!" Sa personen. "Hermione!" Utbrast jag och vände mig om. Vi skrattade och gick in på tåget. När vi kom fram till en ledig kupé så satte Harry sig bredvid mig. "Så.... vad har ni gjort i sommar?" frågade jag tillslut för att bryta tystnaden. "Du vet, det vanliga" sa Harry och la armen om mig. "Om det vanliga är att hata Dursleys så vet jag nog" svarade jag. Hermione och Ron skrattade. Nu kom Ginny och Dean in. "Tjena Jessica" sa Ginny. "Dean" presenterade sig Dean och tog min hand med ett leende. "Jessica" Sa jag. "Men kalla mig Jessie". "Okej, Jessie". Sa Dean och flinade. "Får vi sitta med er?" Frågade Ginny. Hon satte sig bredvid Ron utan att vänta på ett svar. "Så, Jessie. Vad har du gjort i sommar?" frågade Harry och kollade på mig. "Retat familjen Malfoy på att jag bryter deras Slytherin tradition. Jag är ju den enda i familjen som är Gryffindor". sa jag. "Vet du vad? Jag gillar dig mer och mer för varje minut" sa Ron och flinade. Alla skrattade. Tre timmar senare Jag vaknade. Jag måste ha somnat. Jag blev generad när jag märkte att jag sov mot Harrys axel. Men alla andra verkade också ha somnat. Jag kollade på klockan. Hjälp! Tänkte jag. Vi måste klä på oss. Jag försökte väcka Ron, Hermione, Ginny, Harry och Dean. När alla var vakna sa jag: "Tjejer behöver privatliv, kan ni gå ut ur kupén?" Killarna gick genast ut. När alla var påklädda började tåget sakta in och stanna. Jag tog min katt och väska innan jag gick ut tillsammans med de andra. Harry, jag, Hermione, Dean, Ginny, Ron och Neville fick en vagn tillsammans. Jag tittade lyckligt på slottet. Nu hade jag kommit hem. _________ Mera? ♥ Go Mugglis! 4 nov, 2012 13:56
Detta inlägg ändrades senast 2012-11- 4 kl. 18:25
|
|
Borttagen
|
Jättebra! Vill verkligen ha mer, hur kan du fråga något sånt?
4 nov, 2012 13:59 |
|
Borttagen
|
bra!
4 nov, 2012 14:04 |
|
melindaa
Elev |
4 nov, 2012 14:04 |
|
Borttagen
|
ja meer! den är så bra!
4 nov, 2012 14:05 |
|
potter_fan
Elev |
OMR VA' BRA DIN FANFICTION ÄR!!!! Jag vet att det kanske är lite tidigt att skriva det eftersom du liksom bara har skrivit en prolog och ett kapitel, men jag tycker att jag verkligen måste skriva det jag verkligen tycker. Underbart!!!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 4 nov, 2012 14:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen