minus poäng!
Forum > Mugglarportalen > minus poäng!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Har aldrig sett någon som fått avdrag O_o
3 nov, 2012 16:16 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har aldrig sett någon som fått avdrag O_o Man får ju bara avdrag om man bryter mot reglerna. Alltså inte reglerna om en användare per person och att inte fuska i spelen (då får man varningar). Man får poängavdrag vid regelbrott i forumet, helt enkelt. Om man är otrevlig mot någon eller så. Och många är så trevliga här att det sällan dras av poäng. 3 nov, 2012 16:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Skrivet av Borttagen: Har aldrig sett någon som fått avdrag O_o Man får ju bara avdrag om man bryter mot reglerna. Alltså inte reglerna om en användare per person och att inte fuska i spelen (då får man varningar). Man får poängavdrag vid regelbrott i forumet, helt enkelt. Om man är otrevlig mot någon eller så. Och många är så trevliga här att det sällan dras av poäng. Japp eller spammar 3 nov, 2012 17:24 |
Forum > Mugglarportalen > minus poäng!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen