Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

minus poäng!

Forum > Mugglarportalen > minus poäng!

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Har aldrig sett någon som fått avdrag O_o

3 nov, 2012 16:16

DeathDownAlex
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Har aldrig sett någon som fått avdrag O_o

Man får ju bara avdrag om man bryter mot reglerna. Alltså inte reglerna om en användare per person och att inte fuska i spelen (då får man varningar).
Man får poängavdrag vid regelbrott i forumet, helt enkelt. Om man är otrevlig mot någon eller så.

Och många är så trevliga här att det sällan dras av poäng.

3 nov, 2012 16:22

Borttagen

Avatar


Skrivet av DeathDownAlex:
Skrivet av Borttagen:
Har aldrig sett någon som fått avdrag O_o

Man får ju bara avdrag om man bryter mot reglerna. Alltså inte reglerna om en användare per person och att inte fuska i spelen (då får man varningar).
Man får poängavdrag vid regelbrott i forumet, helt enkelt. Om man är otrevlig mot någon eller så.

Och många är så trevliga här att det sällan dras av poäng.

Japp eller spammar

3 nov, 2012 17:24

1 2

Forum > Mugglarportalen > minus poäng!

Du får inte svara på den här tråden.