Ginny Harry
Forum > Harry Potter > Ginny Harry
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Albus och Gellert fred och Lee fred och Hermione Remus och Sirius Luna och Draco Draco och Ron Blaise och Harry Mina favoriter sen har vi ju såklart Fleur och Ron 3 nov, 2012 23:20 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Det finns en ship som jag älskar. På riktigt.
Lupin♥Me? LO. XD Min natthumor... Harry♥Ginny Hermione♥Ron Lupin♥Tonks James♥Lily Bellatrix♥Voldemort (LOL XD) Sirius♥Andromeda (jag vet att de är kusiner, men de är söta ihop...♥ Jag menar, det är den enda som var snäll mot Sirius som barn) ![]()
4 nov, 2012 00:00 |
|
Borttagen
|
Sen älskar jag Free!!! Alltså fred weaslet och lee Jorden
4 nov, 2012 16:15 |
Forum > Harry Potter > Ginny Harry
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen