Vilken besvärjelse?
Forum > Harry Potter > Vilken besvärjelse?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lillo02
Elev |
reducto
3 nov, 2012 17:26 |
|
Lurad
Elev |
Accio♥
Att lova för mycket är som att inte lova någonting alls. 3 nov, 2012 20:30 |
|
elin-15
Elev |
jag älskar accio och avada kadavra och alohomora
3 nov, 2012 20:35 |
|
Irma Pince
Elev |
MIn är nog Lingavo Leviosa (stavning?) den är så bääääääst!
Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465 3 nov, 2012 21:21 |
|
Looney673
Elev |
"Wingardium Leviosa" heter den ![]()
3 nov, 2012 22:38 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Expecto Patronum!
Winter is coming... 3 nov, 2012 22:44 |
|
LunaLove<3
Elev |
4 nov, 2012 16:59 |
|
Anval
Elev |
sectumsempra
Alltid ett nytt innlägg 6 nov, 2012 19:00 |
|
kocospricken15
Elev |
Hmm... Accio eller Winggardium Leviosa. Nej båda.
Min bok-klubb: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=27711&page=13#p1715992 6 nov, 2012 19:51 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Accio och Expecto Patronus♥
Imagination and dreaming is my life 6 nov, 2012 20:45 |
Forum > Harry Potter > Vilken besvärjelse?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen