omfg snöbollar?!
Forum > Mugglarportalen > omfg snöbollar?!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dementoren
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Kan man kasta snöbollar nu igen?! VAR DÅ?! Hahaha jisses vad förbånad jag blev omg jag vill kasta snöbollar :O hihi visst är jag badass,det finns ingen snö hoss ,migg heller men jag skrapa ihop is från frysen
2 nov, 2012 13:23 |
|
EMELESEL
Elev |
men nu blir jag arg.
TORA TELL MEEEEEEE 2 nov, 2012 13:35 |
|
Borttagen
|
Vah, vänta snöbollar?
2 nov, 2012 14:11 |
|
Ginny!!!!
Elev |
2 nov, 2012 17:03 |
|
Borttagen
|
Inte jag heller
2 nov, 2012 17:09 |
|
Borttagen
|
Men vart finns dom då? (jag är ny här) skulle vara kul att veta
2 nov, 2012 18:43 |
|
Borttagen
|
Dementoren. såklart du är ett badassXD
2 nov, 2012 19:01 |
|
Borttagen
|
Det var nog ett spel som fanns förut, det finns inte kvar nu
2 nov, 2012 19:12 |
|
Ebba Lestrange
Elev |
finns det snöbollar? vad häftigt om det gör det men vart?
STOLT Hufflepuffare 2 nov, 2012 19:39 |
|
viktor
Elev |
Förra vintern kunde man kasta snöbolllar på Mugglis, men det är lite tidigt än
2 nov, 2012 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen