Håller nån med?
Forum > Harry Potter > Håller nån med?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irah
Elev |
Jag shippar Ron och Hermione. Harry och Hermione har en mer syskonrelation och det tycker jag att det alltid ska vara.
6 nov, 2012 14:09 |
|
Borttagen
|
Jag hade lätt kunnat tänka mig Harry och Hermione! Och eventuellt Ron och Luna. Eller Hermione och Fred. jag är inte särskilt förtjust i Harry och Ginny som ett par :s
6 nov, 2012 15:04 |
|
Borttagen
|
Ron och Hermione utan tvekan men jag gillar inte alls att Harry blev tsm med Ginny!
6 nov, 2012 15:11 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av elin-15: Jag tycker att Harry borde ha blivit ihop med Hermione och ron me dluna typ JAA!!! Bådaär så söta, ron är lite småful...
6 nov, 2012 17:13 |
Forum > Harry Potter > Håller nån med?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen