Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Köpa drake?

Forum > Mugglarportalen > Köpa drake?

1 2
Användare Inlägg
blueberrydreams
Elev

Avatar


Skrivet av Deathless:
Skrivet av blueberrydreams:
Skrivet av Deathless:
Skrivet av blueberrydreams:
Jag är nästa övertygad. Men jag förstår inte riktigt varför de är så bra?

Dom är söta och alltså... vem vill inte ha en drake?!

Sant, men 80 galleoner för en drake?

Jag köpte en för 100, har dock bara en galleon kvar nu men vad ska man ha pengarna till om man inte ska köpa något?

Du säger mycket sanna saker du. Fast när man väl köpt en, kan man ju inte ångra sig... :3

dinisaurie.blogg.se

1 nov, 2012 17:29

Deathless
Elev

Avatar


Skrivet av blueberrydreams:
Skrivet av Deathless:
Skrivet av blueberrydreams:
Skrivet av Deathless:
Skrivet av blueberrydreams:
Jag är nästa övertygad. Men jag förstår inte riktigt varför de är så bra?

Dom är söta och alltså... vem vill inte ha en drake?!

Sant, men 80 galleoner för en drake?

Jag köpte en för 100, har dock bara en galleon kvar nu men vad ska man ha pengarna till om man inte ska köpa något?

Du säger mycket sanna saker du. Fast när man väl köpt en, kan man ju inte ångra sig... :3

Man kan sälja den på marknaden.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F4bf8cf4ec5e8c4d164f82d77461ecca7%2Ftumblr_mtw14xNP461qj2dwvo3_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2F769e0ccbb7b5e03e8aa2457f8bb3e02c%2Ftumblr_n3czlaKA0L1s3nvy3o1_500.gif

1 nov, 2012 17:31

blueberrydreams
Elev

Avatar


Skrivet av Deathless:
Skrivet av blueberrydreams:
Skrivet av Deathless:
Skrivet av blueberrydreams:
Skrivet av Deathless:
Skrivet av blueberrydreams:
Jag är nästa övertygad. Men jag förstår inte riktigt varför de är så bra?

Dom är söta och alltså... vem vill inte ha en drake?!

Sant, men 80 galleoner för en drake?

Jag köpte en för 100, har dock bara en galleon kvar nu men vad ska man ha pengarna till om man inte ska köpa något?

Du säger mycket sanna saker du. Fast när man väl köpt en, kan man ju inte ångra sig... :3

Man kan sälja den på marknaden.

Det hade jag glömt

dinisaurie.blogg.se

1 nov, 2012 18:35

LaylaCatcher
Elev

Avatar


Jag har haft/har två. En blå kortnosing, Chrystal, som tyvärr dog snabbt pga mig...
Nu har jag en kinesisk eldboll som heter Donna, hon har en söt personlighet! (...)
Hon lever nog längre

Imagination and dreaming is my life

1 nov, 2012 20:35

Deathless
Elev

Avatar


blueberrydreams Han är där nu ifall du vill ha en.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F4bf8cf4ec5e8c4d164f82d77461ecca7%2Ftumblr_mtw14xNP461qj2dwvo3_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F37.media.tumblr.com%2F769e0ccbb7b5e03e8aa2457f8bb3e02c%2Ftumblr_n3czlaKA0L1s3nvy3o1_500.gif

2 nov, 2012 17:13

Borttagen

Avatar


Jag hann köpa en drake till

2 nov, 2012 19:07

1 2

Forum > Mugglarportalen > Köpa drake?

Du får inte svara på den här tråden.