Vilka i Harry Potter är din/dina förebilder?
Forum > Harry Potter > Vilka i Harry Potter är din/dina förebilder?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tess
Elev |
McGonagall, Fred,George, Tonks, Neville, Ron , Harry, Hermione, Luna
31 okt, 2012 20:13 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Fred & George, Hermione, Neville, Luna... Ja ungefär de.
Jag gillar också Draco, Ron och många mer, men årkar ej skriva... Imagination and dreaming is my life 31 okt, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Jag har en evig kärlek för Fred och George så jag måste nog säga dem två. Tycker att dem är ett bra exempel på att man kan om man vill, även om andra kanske inte stöttar en till 100 %.
31 okt, 2012 20:22 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
Jag vet inte! DX Många iaf
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 2 nov, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
Luna Lovegood och Molly weasley
2 nov, 2012 14:47 |
|
emmasagman
Elev |
luna, ron, sirius !
2 nov, 2012 15:08 |
|
lumos1
Elev |
2 nov, 2012 15:16 |
|
Ginny!!!!
Elev |
I think... Harry, Lupin, Luna.
Luna - Du behöver inte gömma ditt rätta jag ♥ Harry - Well, you are awesome XD Lupin - Snäll, modig, duktig, och även om han är utknuffad pga sitt lilla pälsproblem är han fantastisk och inte bitter ♥ ![]()
2 nov, 2012 16:31 |
|
Pond
Elev |
Remus, Luna, Harry, Neville och Molly.
She's the queen of let's play, ALL HAIL TO THE MANGAMINX 2 nov, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
Luna, hon är precis som jag. ♥
2 nov, 2012 19:22 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen