Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

vem gillar du mest???

Forum > Harry Potter > vem gillar du mest???

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Nevilleloo
Elev

Avatar


NEVILLE!

Spoiler:
Tryck här för att visa!LÄS MIN NOVELL! Erics äventyr! Eller min andra: fångad i minecraft

31 okt, 2012 08:23

AlexZz
Elev

Avatar


Gred and Forge! :3

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

31 okt, 2012 08:23

Hedvig9812
Elev

Avatar


Tonsk, hermione och ginny

You say school, I say Hogwarts.

31 okt, 2012 21:53

emmasagman
Elev

Avatar


sirius black
kan inte välja

31 okt, 2012 22:03

Borttagen

Avatar


Sirius Black eller Snape

31 okt, 2012 22:49

Borttagen

Avatar


LUNA LOVEGOOD. ♥

1 nov, 2012 10:13

Bugglan
Elev

Avatar


Jag måste nog säga Harry Potter på den asså.

1 nov, 2012 21:01

LaylaCatcher
Elev

Avatar


Fred&George... Och Draco... Och Hermione... Och Ron... Och Seamus... Och Neville... Och Luna... Yeah u know what I mean

Imagination and dreaming is my life

1 nov, 2012 21:03

Borttagen

Avatar


Hermione är cool

1 nov, 2012 22:22

Petra Hyrrot
Elev

Avatar


ALLA! Men jag måste säga J.K.Rowling för att det var ju hon som skappade Hp! Annars kanske det inte hade funnits nån bok, film, grejsimojser, karaktärer...osv. osv.

HUFFELPUFF POWER HÄR! :D

4 nov, 2012 18:30

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > vem gillar du mest???

Du får inte svara på den här tråden.