vem gillar du mest???
Forum > Harry Potter > vem gillar du mest???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nevilleloo
Elev |
NEVILLE!
Spoiler:
Tryck här för att visa! 31 okt, 2012 08:23 |
|
AlexZz
Elev |
31 okt, 2012 08:23 |
|
Hedvig9812
Elev |
Tonsk, hermione och ginny
You say school, I say Hogwarts. 31 okt, 2012 21:53 |
|
emmasagman
Elev |
sirius black
kan inte välja 31 okt, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
Sirius Black eller Snape
31 okt, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
LUNA LOVEGOOD. ♥
1 nov, 2012 10:13 |
|
Bugglan
Elev |
Jag måste nog säga Harry Potter på den asså.
1 nov, 2012 21:01 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Fred&George... Och Draco... Och Hermione... Och Ron... Och Seamus... Och Neville... Och Luna... Yeah u know what I mean
Imagination and dreaming is my life 1 nov, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Hermione är cool
1 nov, 2012 22:22 |
|
Petra Hyrrot
Elev |
ALLA! Men jag måste säga J.K.Rowling för att det var ju hon som skappade Hp! Annars kanske det inte hade funnits nån bok, film, grejsimojser, karaktärer...osv. osv.
HUFFELPUFF POWER HÄR! :D 4 nov, 2012 18:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen