Luna ):
Forum > Harry Potter > Luna ):
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag tycker mer synd om ollivander, för om någon kan hantera sådana situationer på ett bra sätt så tror jag att det är just Luna. Hon är väldigt stark och med den synen hon lyckas ha på världen och människorna så verkar sådant inte skada henne lika mycket som det skulle skada många andra. Men visst är det synd om henne, det håller jag med om.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 30 okt, 2012 13:19 |
|
emmasagman
Elev |
en utan mina favoriter helt klart!
30 okt, 2012 13:59 |
|
Bella Trix
Elev |
31 okt, 2012 10:34 |
Forum > Harry Potter > Luna ):
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen