För er som inte vet heter trollen....
Forum > Mugglarportalen > För er som inte vet heter trollen....
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jinora
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad står DD för??? Inget, han bara heter DD xD 28 okt, 2012 12:43 |
|
Borttagen
|
Ok! Det lät bara lite som att han hette DD och att hans namn betydde nåt.
DD är min favorit i alla fall Edit: OMG, jag klubbade ner ett troll i en tråd som handlar om troll, yay! 28 okt, 2012 12:45
Detta inlägg ändrades senast 2012-10-28 kl. 12:46
|
|
-Patronus-
Elev |
28 okt, 2012 12:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ok! Det lät bara lite som att han hette DD och att hans namn betydde nåt. DD är min favorit i alla fall Ok 28 okt, 2012 12:45 |
|
Clara Darkin
Elev |
28 okt, 2012 12:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Clara Darkin: Haha, hittade Longo på förstasidan! xD Edit: Just när jag hade skrivit detta dök DD upp. XD Nice 28 okt, 2012 12:57 |
|
Savi
Elev |
28 okt, 2012 14:45 |
|
Borttagen
|
Hittade nyss DD på anslagstavlan
28 okt, 2012 14:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hittade nyss DD på anslagstavlan Nice 28 okt, 2012 14:49 |
|
-Patronus-
Elev |
28 okt, 2012 14:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen