Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Peeves-problem! Hjälp!

Forum > Harry Potter > Peeves-problem! Hjälp!

1 2
Användare Inlägg
themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
När jag tänker på Peeves så ser jag Peeves-versionen från första dataspelet, ^^

Haha, jag också!! xD Bara jag som tyckte han var rätt läskig?


Haha tyckte att han var asläskig när jag var liten! Blev nervös av dom där små tomtenissarna som sprang på en så att man tappade alla bönor också, haha.

Det spelet var fan läskigt o.O

=) - just like themarauder

23 okt, 2012 11:02

MystiqueRed
Elev

Avatar


Tänker bara på hur han ser ut i Harry Potter och de vises sten för play station 1... jag skulle ju inte vilja tatuera in honom, men det är ditt val! Du hittar nog någon snyggare version av honom!

23 okt, 2012 11:17

Borttagen

Avatar


Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
När jag tänker på Peeves så ser jag Peeves-versionen från första dataspelet, ^^

Haha, jag också!! xD Bara jag som tyckte han var rätt läskig?


Haha tyckte att han var asläskig när jag var liten! Blev nervös av dom där små tomtenissarna som sprang på en så att man tappade alla bönor också, haha.

Det spelet var fan läskigt o.O



Jaa! Och tvåan också. När Aragog kommer så nära rutan. Usch

24 okt, 2012 00:34

themarauder
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av themarauder:
Skrivet av Borttagen:
När jag tänker på Peeves så ser jag Peeves-versionen från första dataspelet, ^^

Haha, jag också!! xD Bara jag som tyckte han var rätt läskig?


Haha tyckte att han var asläskig när jag var liten! Blev nervös av dom där små tomtenissarna som sprang på en så att man tappade alla bönor också, haha.

Det spelet var fan läskigt o.O



Jaa! Och tvåan också. När Aragog kommer så nära rutan. Usch

hahah, åh.. ♥ nostalgi!

=) - just like themarauder

24 okt, 2012 00:35

JustAnnie
Elev

Avatar


Skrivet av MystiqueRed:
Tänker bara på hur han ser ut i Harry Potter och de vises sten för play station 1... jag skulle ju inte vilja tatuera in honom, men det är ditt val! Du hittar nog någon snyggare version av honom!


Såklart kan man ju göra sin egna version på honom men ändå efterlikna honom.

"Herr Slingersvans önskar professor Snape en bra dag och råder honom att tvätta sitt hår, den äckelpottan." Thank you Joanne, you made my life. ♥

29 okt, 2012 12:38

1 2

Forum > Harry Potter > Peeves-problem! Hjälp!

Du får inte svara på den här tråden.