Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?
Forum > Harry Potter > Skulle du vilja vara skådespelare i en Harry Potterfilm?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lusianna
Elev |
jaaaaa jag skulle kunna vara nästan presis vad som helst
Lusianna 23 okt, 2012 15:59 |
|
madeleinegranger
Elev |
JAAAA OTROLIGT GÄRNA! Jag skulle då säkerligen söka till rollen som Hermione, jag är nog ganska lik henne som hon beskrivs i boken... Annars hade jag blonderat håret och spelat Luna. Eller kanske bara en liten roll som Katie Bell eller en uggla kanske.
23 okt, 2012 16:10 |
|
Borttagen
|
Det vore en dröm! ♥
Jag skulle nog villja spela Hermione, men vem som helst går igentligen bra! 23 okt, 2012 16:40 |
|
hermionegranger02
Elev |
jag skulle vilja vara hermione granger!
Hermione forever! 23 okt, 2012 16:42 |
|
Magda
Elev |
23 okt, 2012 16:54 |
|
Professorn
Elev |
Åh, det skulle jag nog viljat. Isåfall Luna eller.. kanske Hermione. c:
If the world ends in 2012, it's ok. Because all the Harry Potter-movies has already came out. 23 okt, 2012 17:43 |
|
MissWitch
Elev |
23 okt, 2012 17:50 |
|
Borttagen
|
Det skulle vara rena drömmen att få vara med i en film. Om jag skulle välja så skulle det nog vara första filmen. Om jag fick välja den jag skulle vilja spela så är det nog cho chang eller luna lovegood.
23 okt, 2012 19:23 |
|
Menea
Elev |
Jag skulle vilja vara Ginny Weasley.
Menea 23 okt, 2012 19:24 |
|
hannacarlgren
Elev |
23 okt, 2012 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen