Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

N som vill byta anv.namn/elevhem

Forum > Mugglarportalen > N som vill byta anv.namn/elevhem

1 2
Användare Inlägg
Stinaa
Elev

Avatar


Skrivet av Ronald Weasley:
Jag tycker att det är bra som det är

HÄR finns redan en tråd om det här

Okej Tack! Då behöver vi inte skriva här!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2Fdzf2o1.jpg

24 okt, 2012 15:38

Miss Black
Elev

Avatar


Skrivet av Stinaa:
Hej! Jag har ett förslag om vi kunde ha en speciell dag/vecka då de som vill byta användarnamn och/eller elevhem får göra det Själv är jag inte nöjd med mitt användarnamn och jag känner att jag har hamnat i fel elevhem. Detta kanske är svårt att ordna men jag skulle tycka det var bra!

Jag känner också att jag inte riktigt kom i rätt elevhem... bra idé

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m658fb3p6C1qg3g8c.gif Min bokblogg

27 okt, 2012 19:21

1 2

Forum > Mugglarportalen > N som vill byta anv.namn/elevhem

Du får inte svara på den här tråden.