Varför skulle han bry sig? (SV)
Forum > Fanfiction > Varför skulle han bry sig? (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ränkas det om jag skriver i gen?
19 okt, 2012 15:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ränkas det om jag skriver i gen? Nej, nu snodde du ju min kommentar 19 okt, 2012 15:57 |
|
Borttagen
|
nopp! jag bara skrev något!
19 okt, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: nopp! jag bara skrev något! Visst (jag skojade bara, jag hade nämligen skrivit typ exakt samma sak för bara ett litet tag sen i samma tråd) 19 okt, 2012 15:59 |
|
Borttagen
|
jaha!
19 okt, 2012 16:00 |
|
Borttagen
|
Eller nej det var inte den här tråden (det var ett anat ff av samma författare)
19 okt, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
jag kollade och det var visst den här tråden!
19 okt, 2012 16:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag kollade och det var visst den här tråden! Jaha 19 okt, 2012 16:05 |
|
Elina Potter
Elev |
Akej, jag skriver mer, även om jag är sjuk
_____________________________________ *Elin* - Nej, såklart du inte stör, sa jag och himlade med ögonen. Hon visste ju. Det här var viktigt för mig. - Ebba ignorerade Jesper och satte sig bredvid mig. - Jag säger sen, sa Jesper och pekade menande på Ebba. Sen när Jesper hade gått kunde inte jag hålla mig. - Var du tvungen??? - Vadå? Frågade Ebba som försvar medan hennes ögon svävade drömmande. - Att förstöra, han ville ju berätta något för mig. - Ööö..... Ebba såg inte ut att lyssna på ett enda ord. - Hursomhelst, sa hon. "Jag och James har gjort slut" - Varför är du så glad över det då? Frågade jag underligt. Hon älskade ju James. - För då kan jag ju vara med William! "Ni kan lämna stora salen" sa professor Gibbon. - Seså schas schas! sa han och viftade med händerna. *Uppe i Gyffindors uppehållsrum* *Jesper* - Jesper måste du göra så där? Clara kollade på mig. - Vadå? Hon låg i min famn i soffan framför brasan. - Pirra sådär hela tiden. Jag hade inte märkt det men jag skakade. Jag såg Elin. Varför var hon så tvungen att se ut som en ängel?? VARFÖR? *Pojkarnas sovsal* - James varför är du så nere? - Jag och Ebba har gjort slut, svarade James. - Du ska inte säga något. Det ser ju ut som om du är kär i Elin. - Va? Nästan skrek jag. Jag gillar inte Elin. Jag gillar Clara tänkte jag. Eller?? ________________________ *Elin* Tjejernas sovsal (en minut efter) - Du, Elin? Kan du räcka mig några näsdukar snörvlade Ebba. - Varför är du ledsen? Frågade jag och räckte henne paketet med näsdukar. - William har blivit ihop med Clara, svarade hon. - Men... Clara är ju ihop med Jesper, sa jag. - Nej, hon är ihop med William, sa Ebba. Jag la ihop två och två i huvudet. Clara med Jesper, kysser en kille som Ebba dessutom gillar, Clara med William=CLARA ÄR OTROGEN! Tänkte jag. - Men Jespers känslor då? Frågade jag. - Jag tror Clara har tröttnat på Jesper, sa Ebba. "Men varför? Frågan gnagde fortfarande i nacken. Vaför skulle Clara göra slut med Jesper?" Då kom Clara in i rummet. _______________________ *Clara* Tjejernas sovsal - Vad snackar ni om då? Frågar jag snäsigt. De två tjejerna Ebba och Elin ser på mig och rycker sedan på axlarna. Jag kollar mig runt. Alla ögon är på mig. Ebba, Elin, Amanda, Sasha, Cindy..... Hade Ebba sett mig och William?? Jag har tröttnat på Jesper. Han är nog kär i den där tönten Elin. - Jaha... Sa jag och slängde mig på sängen. ____________________________________ Denna gång skrev jag ur Claras synpunkt. Tyckte det vore lite intressant att veta hur hon såg på det. Mera? Go Mugglis! 19 okt, 2012 16:19 |
|
Borttagen
|
JA!!!!
19 okt, 2012 16:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen