Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

NÄR GRÄT DU?

Forum > Harry Potter > NÄR GRÄT DU?

1 2
Användare Inlägg
Vendela
Elev

Avatar


När jag läste var jag nära att gråta på flera ställen, och idag såg jag Deathly hallows part 2 höll jag på att gråta när Mr Snape hittade Lily (Minnessållet)

Böcker. Böcker. Böcker!

14 okt, 2012 19:20

swagrid
Elev

Avatar


Skrivet av Erica:
Jag grät när Dobby dog ;'(

Ja, det glömde jag ju! ;/ ♥

Kolla min presentation och skicka vänförfrågan! :D

14 okt, 2012 19:40

1 2

Forum > Harry Potter > NÄR GRÄT DU?

Du får inte svara på den här tråden.