NÄR GRÄT DU?
Forum > Harry Potter > NÄR GRÄT DU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vendela
Elev |
När jag läste var jag nära att gråta på flera ställen, och idag såg jag Deathly hallows part 2 höll jag på att gråta när Mr Snape hittade Lily (Minnessållet)
Böcker. Böcker. Böcker! 14 okt, 2012 19:20 |
|
swagrid
Elev |
Skrivet av Erica: Jag grät när Dobby dog ;'( Ja, det glömde jag ju! ;/ ♥ Kolla min presentation och skicka vänförfrågan! :D 14 okt, 2012 19:40 |
Forum > Harry Potter > NÄR GRÄT DU?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen