Några frågor
Forum > Mugglarportalen > Några frågor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
swagrid
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av swagrid: Vad är Master of Death? D: Fattar inte det... En status, när man har tusen inlägg Skrivet av Borttagen: Okej, tack! Skrivet av swagrid: Vad är Master of Death? D: Fattar inte det... En status, när man har tusen inlägg Kolla min presentation och skicka vänförfrågan! :D 14 okt, 2012 18:58 |
|
dobby10
Elev |
JA DET ÄR SOM STATUS
Söker kort 14 okt, 2012 19:10 |
|
Fang
Elev |
14 okt, 2012 19:39 |
|
Borttagen
|
Coolt! Fast jag tycket det är snyggare som det är nu 14 okt, 2012 19:44 |
|
-Patronus-
Elev |
1. Hur många Master of Mugglis finns det? childhoodlight, expelliarmus, Geisha, scarhead, Alvarawenclaw och InspiredPsycho. Och snart är EMELESEL också Master of mugglis
2. Hur många Master of Death finns det? Ingen aning, väldigt många iaf 3. Vem var den första som blev Master of Mugglis? childhoodlight 4. Vem var den första som blev Master of Death? Jag vet inte, var inte medlem då... 5. Hur såg sidan ut när den var ny? ( alltså hade den samma design som nu eller såg den annorlunda ut?) ... 6. Har någon klarat alla 50 frågor på frågesporten? Ja, det har nog ganska många gjort. Jag har det till exempel
14 okt, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
Är väldigt nyfiken på 5:e frågan..
EdiT: Hittade en bild från 2010 :3 http://img524.imageshack.us/img524/9632/bugg.png 14 okt, 2012 22:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Är väldigt nyfiken på 5:e frågan.. EdiT: Hittade en bild från 2010 :3 http://img524.imageshack.us/img524/9632/bugg.png Coolt! 27 okt, 2012 22:06 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: N 6. Har någon klarat alla 50 frågor på frågesporten? Förut var det inte 50 frågor, förut var det typ att man kunde få 1271 poäng eller nåt sånt under en omgång, fast det fick aldrig jag. För jag är så smart..... ![]()
27 okt, 2012 22:24 |
|
Solkatten
Elev |
Mugglis ser helt klart bättre ut nu. xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 okt, 2012 22:26 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av accioron: Skrivet av Borttagen: 3. Vem var den första som blev Master of Mugglis? childhoodlight är jag rätt säker var den första! Annars vet jag inte svaret på övriga frågor. Tack för svaret Ja jag var den första haha
28 okt, 2012 21:30 |
Forum > Mugglarportalen > Några frågor
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen