Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

undrar...

Forum > Harry Potter > undrar...

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


bra teori, rowena.. om man utvecklar den lite så kanske man skulle kunna kontrollera sig som varulv utan djur runt omkring sig, ftersom man hade ett till djur inom sig... typ... o__o

18 feb, 2011 17:51

Rowena
Elev

Avatar


Ja, exakt så menar jag!

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

18 feb, 2011 21:53

Borttagen

Avatar


ok, awsome. ^^
Tack för era svar. Nu vet jag att min animagi är en räv och att min patronus är en stenbock. och att min karaktär inom en snar framtid kommer att bli varulv.

18 feb, 2011 22:08

Rowena
Elev

Avatar


Naijs

Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare.

18 feb, 2011 22:20

Långstrumpa
Elev

Avatar


svår fråga... man förvandlas ju till en varulv så antagligen inte

5 jan, 2012 21:43

1 2

Forum > Harry Potter > undrar...

Du får inte svara på den här tråden.