Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Wilma och äventyret!

Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!

1 2 3 ... 45 46 47
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


ja skriv mer

17 feb, 2011 18:59

Wiiwii
Elev

Avatar


mer.c:

18 feb, 2011 13:28

Borttagen

Avatar


hon gick ner på huk när hon hörde att det kom några men en stor man i svarta kappa tog tag i henne och sade:Vad gör en sån liten flicka här ute i den här tiden?
en annan man sade vi tar med henne hem till karl den store!
-Nej jag vill inte sedan vart det mörkt...

18 feb, 2011 16:39

Pixie
Elev

Avatar

+1


Såå bra!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

18 feb, 2011 18:20

Borttagen

Avatar


hon vaknade av att hon låg i en säck hon kunde inte komma ut.Hon hörde röster av carl den store sen tänkte hon efter och hennes pappa var ju Karl den store men vad hände nu da

18 feb, 2011 18:24

jan
Elev

Avatar


Så fantastiskt bra mer snälla !!!

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

18 feb, 2011 18:34

Borttagen

Avatar


hon börja känna sig lite yr ,nej men hon rullade snörret hade gått upp så hon hoppade ut ur säcken.Hon vilade sig en stund.Och sen när hon tänkte efter så hade de där gubbarna sagt vart hennes pappa bodde (alltså Karl den store).De hade ju sagt att han bodde i den mystiska skogen 15 mil från san en stad.Hon började sin färd igen hon byggde ihop en båt av trä,stock och löv men du började det pratsla under löven...

18 feb, 2011 18:36

tomtenissen
Elev

Avatar


den var ju jätte bra!

18 feb, 2011 19:08

Borttagen

Avatar


det var en pojke...
-han sa: DÖDA mig inte!!!!!
-det ska jag inte heller vad heter du?
.pojken sade att han hete petrus och kom från intrastan han blev bortförd.
-Vet du vem Karl den store är?
-Ja det vet jag han var jättebra vän med min pappa förut
okej...
jag heter Wilma och jag är hans dotter
-Är du hans dotter Wilma sa han och börja buga
Vad gör du?
du är drottning över den förbjudna skogen...
-JAHA men hittar du här i skogen jag måste hitta karl den store alltså min pappa?
-JA jag hittar jättebra som i min egen ficka
-Okej hittar du till karl
-ja det gör jag.
Sen pratade de sådär en lång stund och sedan byggde de upp båten och åkte längst floden...

18 feb, 2011 19:57

jan
Elev

Avatar


Jätte bra mera !!

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

18 feb, 2011 20:43

1 2 3 ... 45 46 47

Forum > Fanfiction > Wilma och äventyret!

Du får inte svara på den här tråden.