Vilken animagus?
Forum > Harry Potter > Vilken animagus?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anch0r
Elev |
Jag tror nog jag skulle göra som Sirius och bli en hund! Fast en lite mer sötare voffse än han.. kanske en golden! Skulle matcha med mitt blonda hår också!
www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!
11 okt, 2012 10:48 |
|
PixelFloat
Elev |
Jag vet inte...men jag har för mig att jag skulle vara ett lodjur. Känner mig som en. :I
11 okt, 2012 14:57 |
|
RowenaR
Elev |
Häst♥
It's my life, it's now or never. I ain't gonna live forever, I just wanna live while I'm alive [URL=http://www.picasion.com/glitter-maker/]www.picasion.com[/URL
11 okt, 2012 18:19 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
11 okt, 2012 22:08 |
|
ella potter
Elev |
11 okt, 2012 22:58 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja vara en katt
12 okt, 2012 20:50 |
|
hpnerd
Elev |
ja skulle vilja va en fågel, inte en liten fågel
12 okt, 2012 20:56 |
|
potter_fan
Elev |
Jag skulle nog ha en hare eftersom mitt kinesiska stjärntecken är hare och för att jag tycker om dem supermycket!!!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 12 okt, 2012 22:44 |
|
Bella Trix
Elev |
12 okt, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
En wombat ♥
Nej men en Kolsvart katt :"3 12 okt, 2012 23:22 |
Forum > Harry Potter > Vilken animagus?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen