HP recension
Forum > Harry Potter > HP recension
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
det tänkte jag inte på
9 okt, 2012 16:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Skrivet av Borttagen: japp, men han klagade på att han hade sett filmen för många gånger och på att han hade läst boken en gång förut och visste vad som skulle hända Whaat, läste han ens ut den? Kanske inte den bästa bok att välja då - Korkat att klaga på sitt egna val, antar att det var han som valde att skriva/redovisa om just den boken 9 okt, 2012 17:47 |
|
Vendela
Elev |
Haha
Böcker. Böcker. Böcker! 11 okt, 2012 15:09 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Borttagen: Whaat, läste han ens ut den? Haha, aa det låter så fast jag tror att han inte förstod allt om han bara gav den 3!! 11 okt, 2012 15:19 |
Forum > Harry Potter > HP recension
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen