Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HP recension

Forum > Harry Potter > HP recension

1 2
Användare Inlägg
viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Vendela:
Skrivet av viktor:
Skrivet av Vendela:
Jag tycker att de är värda 7.
nu var det betygen 1-5 men om jag fick ge HP böckerna ett valfritt betyg skulle jag ge dem 1000000000000000000000000000000000000000000000000 osv så det så




7= magiskt tal. Tänk lite....
det tänkte jag inte på

9 okt, 2012 16:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Whaat, läste han ens ut den?
japp, men han klagade på att han hade sett filmen för många gånger och på att han hade läst boken en gång förut och visste vad som skulle hända


Kanske inte den bästa bok att välja då - Korkat att klaga på sitt egna val, antar att det var han som valde att skriva/redovisa om just den boken

9 okt, 2012 17:47

Vendela
Elev

Avatar


Haha

Böcker. Böcker. Böcker!

11 okt, 2012 15:09

kakan42
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Whaat, läste han ens ut den?


Haha, aa det låter så fast jag tror att han inte förstod allt om han bara gav den 3!!

11 okt, 2012 15:19

1 2

Forum > Harry Potter > HP recension

Du får inte svara på den här tråden.