det kom ett brev...!!
Forum > Harry Potter > det kom ett brev...!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Viethina
Elev |
Oh my
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 8 okt, 2012 20:20 |
|
me.
Elev |
OMFR vad coolt, får man fråga vad det stod?
8 okt, 2012 20:26 |
|
Borttagen
|
OMGGGG men är det typ ett sånt svar hon skickar till alla ellrr var drt liksom personligt?
8 okt, 2012 20:30 |
|
LunaLove<3
Elev |
8 okt, 2012 20:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 okt, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
Det är inte första april idag vet du!
Nädå, jag tror dig Alltså OMG vad coolt det är! Vad skrev hon??? 8 okt, 2012 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EMELESEL: HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! vet ni vaaaaad?? idag fick jag ett breev från jk rowling!!! fattar överreaktion jag har nu... men i think it is coooooooooooooooooooooool och jag fangirlar sönder. talking svengelska också för jag har kopplat mig till det för att fatta brevet hahahaha. BILDBEVIMOHAHAHA ![]() Hur länge fick du vänta? 8 okt, 2012 21:04 |
|
Noctum
Elev |
OMG VAD COOLT!!!
Jag har iaf hogwartsbrevet som mina kompisar skrev till mig när jag fyllde år lol XP
8 okt, 2012 21:09 |
|
Hermione :D
Elev |
8 okt, 2012 21:44 |
|
Borttagen
|
Gud vad coolt! Envy you right now!
____________________________________________ Pigfarts is real! 8 okt, 2012 22:52 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen