Twillight privat
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Twillight privat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag drömde mig bort. jag tänkte på Edward
8 okt, 2012 21:16 |
|
mums
Elev |
Jag håller för handen mot näsan. Hennes blod luktar bättre än jag någonsin upplevt på hundra år. Jag ser ur mot det smattrande regnet. Nu vill jag bara ut.
![]()
8 okt, 2012 21:22 |
|
Borttagen
|
Jag skulle gå mot tavlan. efter en stund vände jag mig om och svimmade.
"Bella..lev..kan någon hjälpa henne.mr Cullin"! Skrek läraren 8 okt, 2012 21:24 |
|
mums
Elev |
Jag rusar upp.
"Bella?" Inga signaler. "Bella?!" Jag får inte liv i henne men jag måste kalla på hjälp. ![]()
8 okt, 2012 21:28 |
|
Borttagen
|
"har du glömt mun mot mun metoden" Fräser Jacob
8 okt, 2012 21:30 |
|
mums
Elev |
8 okt, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
Jacob fryser.
"vampyer" Jacob går fram till Bella. Och gör mun mot mun metoden. 19 minuter senare "äh..um..vad hände" sa jag svagt 8 okt, 2012 21:34 |
|
mums
Elev |
"Jag måste byta mot kanske geometri?" Säger jag till tanten som står vid ingången.
"Det får inte plats" säger hon bara. "Jag måste byta!" Mina ögon växlas till röda och jag går mot lunchen. Jag måste stå ut med Bella några år till. ![]()
8 okt, 2012 21:38 |
|
Borttagen
|
(vem är tanten och Vrf blev hans ögon röda)
Jag öppnade mina ögon. "hon är vaken" skrek Jacob så alla i skolan hörde 8 okt, 2012 21:40 |
|
mums
Elev |
(Humörväxling på ögonen, han är ju vampyr. Och tanten finns där om man vill byta lektion. Edward står inte ut med Bellas doft.)
Jag sätter mig bredvid Alice. "Jag hörde att ni fått en ny tjej" säger hon. "Jag vill inte prata om det" säger jag och tittar tomt framför mig. ![]()
8 okt, 2012 21:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen