Fina sånger.
Forum > Off Topic > Fina sånger.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tycket också att Let it be Piano covern är bra. Om man vill hitta den på Spotify kan man söka på
Let it be (made famous by the Beatles) 8 okt, 2012 20:46 |
|
Miskel
Elev |
8 okt, 2012 20:47 |
|
Josefine96
Elev |
16 feb, 2013 23:59 |
|
TacosPanda
Elev |
20 feb, 2013 01:31 |
|
Greenbloodyrose
Elev |
20 feb, 2013 01:33 |
|
Hp Luna
Elev |
20 feb, 2013 01:34 |
|
Borttagen
|
20 feb, 2013 02:00 |
|
draco malfoy..
Elev |
nomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnomnonm http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=oE8qhT-MDC8 3 jul, 2013 10:17 |
|
Afturelding
Elev |
Vi gifte oss i lördags, och de låtar som spelades under vigseln/som första dans betyder såklart jättemycket för oss:
Burning Love- Elvis Presley Men bara om min älskade väntar- Nationalteatern Everyday- Buddy Holly (I can't help) falling in love- Elvis Presley (denna förlovade vi oss också till) ![]() ![]()
3 jul, 2013 13:51 |
|
Borttagen
|
Some die young
Finaste låten någonsin ju♥ 3 jul, 2013 13:53 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen