Vad heter era djur?
Forum > Mugglarportalen > Vad heter era djur?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fairydust
Elev |
Jag har två drakar. Nuclear och Waste.
Jag hade en drake som hette Hardcore (RIP). Hardcore hette min första egna katt, som jag tragiskt nog bara hade en månad innan han försvann. Nuclear waste står på ryggen på min nitade skinnjacka. Och det kommer eventuellt att tatueras under mitt högra nyckelben. I don't wanna break these chains! 6 okt, 2012 01:17 |
|
Tyra
Elev |
Mina drakar heter:
Center och Dumle. Min katt heter Ginger 6 okt, 2012 08:59 |
|
Borttagen
|
Mina drakar heter David och Alex, hade en till drake
som hette Sofie men den draken dog nyligen 6 okt, 2012 09:29 |
|
LunaLovegood1
Elev |
En råtta som heter Ratii, anledningen är ganska speciell
En svensk kortnosig som heter Miranda, döpt efter EMELESEL och en ungersk taggsvans, döpt efter Pixie ♥ Har också haft en katt, Krumben, fast han rymde till Hermione tror jag... Och så hade jag en walesisk grön, som hette Cynthia och en svensk kortnosig son hette Disa, döpt efter Dini99 ♥ ♥:*
6 okt, 2012 11:08 |
|
madeleinegranger
Elev |
6 okt, 2012 11:22 |
|
_SanD_
Elev |
6 okt, 2012 15:22 |
|
rosea
Elev |
Jag har två drakar och en uggla. Ugglan heter Eloodie, den ena draken (som är en kinesisk eldboll) heter Lu Si-Yan och den andra heter något ungerkst
TEBAKS IGEN 16 okt, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
Min drake Willow dog nyligen. Och min nuvarande drake heter Fakir men han är också till dagarna. Egentligen hette/heter de Willow II och Fakir II för jag orkade inte hitta på nya namn när mina första drakar dog xD Om det blir några III:or återstår att se, just nu har jag tappat lusten att ta hand om virtuella husdjur.
Och min uggla heter Castiel! 17 okt, 2012 01:08 |
|
Div00mR
Elev |
17 okt, 2012 07:42 |
|
Danzi
Elev |
17 okt, 2012 19:26 |
Forum > Mugglarportalen > Vad heter era djur?
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen