Vad jag tycker om den här sidan:
Forum > Mugglarportalen > Vad jag tycker om den här sidan:
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Haha okej, alla har olika åsikter, men jag tror inte du har fattat innebörden med den här sidan
Eller så är den bara helt fel för dig. Vad är du ute efter för sorts sida? 7 okt, 2012 00:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Yumi: Det här är världens tråkigaste webbsida! Det händer ju ingenting på den är siten! It's world's most boring website! // Yumi Det tycker du bara för att du inte har tillräckligt med pengar för att köpa chokladgrodor. 7 okt, 2012 00:31 |
|
ginnyw123
Elev |
13 okt, 2012 13:04 |
|
DarkBells
Elev |
Behåll dina åsikter för dig själv, är du snäll.
Tänk vad Li och Erfa har gjort för den här sidan, och för oss andra! Och varför är du medlem om du inte gillar Mugglarportalen egentligen?
13 okt, 2012 13:27 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av Yumi: Det här är världens tråkigaste webbsida! Det händer ju ingenting på den är siten! It's world's most boring website! // Yumi Du är en skam för vårt elevhem! Nej, jag skojade men, det kanske inte är onlinesida för barn, men du behöver inte skriva att detta är en tråkig webbsida, vi andra kanske gillar den? Och om du inte tycker om den är det bara att radera användaren. TEBAKS IGEN 14 okt, 2012 21:36 |
|
Evreka
Elev |
Skrivet av Yumi: Alla websiter blir lite vad man gör dem till. Det första du borde fråga dig själv är kanske om du är ett stort Harry Potter-fan, för annars är du (nog) på fel ställe. Det här är världens tråkigaste webbsida! Det händer ju ingenting på den är siten! It's world's most boring website! // Yumi Sedan måste man ju inte älska just Mugglarportalen bara för att man älskar HP. Om du letar efter en webbplats som helt ägnar sig åt onlinespel eller rollspel så är kanske inte det här rätt ställe heller? Annars finns det ju lite av varje här, man kan diskutera böcker, filmer, Pottermore mm, allt efter vad man själv är mest intresserad av. Spela spel, och rollspela i Quidditchplanen. Vad vill DU ska finnas som inte finns? Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska) 14 okt, 2012 23:05 |
|
swagrid
Elev |
Jag tycker dock inte så. Men vad bra att vi har olika åsikter, för annars hade det ju blivit sååå tråkigt!
Kolla min presentation och skicka vänförfrågan! :D 15 okt, 2012 07:33 |
|
Pixie
Elev |
15 okt, 2012 17:04 |
Forum > Mugglarportalen > Vad jag tycker om den här sidan:
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen