Mörkrets Märke
Forum > Harry Potter > Mörkrets Märke
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kakan42
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: hm märkligt det kan vara ett tecken från Hogwarts XD ( eller hoppas det Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: såg du det Värkligen det???? Jag skulle bli rädd, tror att jag såg det en gång, inte så tydligt men det såg ut som det! Men det vorre kul om jag fick se det en gång till... jag vet inte!Det såg ut som en skalle med något ir munnen, fast jag ör inte säker... Hoppas att det är det!! 4 okt, 2012 21:15 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av kakan42: det är det säkert XDSkrivet av viktor: Skrivet av kakan42: hm märkligt det kan vara ett tecken från Hogwarts XD ( eller hoppas det Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: såg du det Värkligen det???? Jag skulle bli rädd, tror att jag såg det en gång, inte så tydligt men det såg ut som det! Men det vorre kul om jag fick se det en gång till... jag vet inte!Det såg ut som en skalle med något ir munnen, fast jag ör inte säker... Hoppas att det är det!! 4 okt, 2012 21:17 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: det är det säkert XD Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: hm märkligt det kan vara ett tecken från Hogwarts XD ( eller hoppas det Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: såg du det Värkligen det???? Jag skulle bli rädd, tror att jag såg det en gång, inte så tydligt men det såg ut som det! Men det vorre kul om jag fick se det en gång till... jag vet inte!Det såg ut som en skalle med något ir munnen, fast jag ör inte säker... Hoppas att det är det!! Haha!! aa, vi säger så!! 4 okt, 2012 21:22 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av kakan42: ja det gör vi, XD nu har vi fått ett tecken från trollkarlsvärlden Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: det är det säkert XD Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: hm märkligt det kan vara ett tecken från Hogwarts XD ( eller hoppas det Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: såg du det Värkligen det???? Jag skulle bli rädd, tror att jag såg det en gång, inte så tydligt men det såg ut som det! Men det vorre kul om jag fick se det en gång till... jag vet inte!Det såg ut som en skalle med något ir munnen, fast jag ör inte säker... Hoppas att det är det!! Haha!! aa, vi säger så!! 4 okt, 2012 21:28 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: ja det gör vi, XD nu har vi fått ett tecken från trollkarlsvärlden Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: det är det säkert XD Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: hm märkligt det kan vara ett tecken från Hogwarts XD ( eller hoppas det Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: såg du det Värkligen det???? Jag skulle bli rädd, tror att jag såg det en gång, inte så tydligt men det såg ut som det! Men det vorre kul om jag fick se det en gång till... jag vet inte!Det såg ut som en skalle med något ir munnen, fast jag ör inte säker... Hoppas att det är det!! Haha!! aa, vi säger så!! Japp, de ville att vi skulle se det! 4 okt, 2012 21:29 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av kakan42: absolut, och nu får vi snart våra brev också Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: ja det gör vi, XD nu har vi fått ett tecken från trollkarlsvärlden Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: det är det säkert XD Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: hm märkligt det kan vara ett tecken från Hogwarts XD ( eller hoppas det Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: såg du det Värkligen det???? Jag skulle bli rädd, tror att jag såg det en gång, inte så tydligt men det såg ut som det! Men det vorre kul om jag fick se det en gång till... jag vet inte!Det såg ut som en skalle med något ir munnen, fast jag ör inte säker... Hoppas att det är det!! Haha!! aa, vi säger så!! Japp, de ville att vi skulle se det! 4 okt, 2012 21:30 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: absolut, och nu får vi snart våra brev också Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: ja det gör vi, XD nu har vi fått ett tecken från trollkarlsvärlden Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: det är det säkert XD Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: hm märkligt det kan vara ett tecken från Hogwarts XD ( eller hoppas det Skrivet av viktor: Skrivet av kakan42: såg du det Värkligen det???? Jag skulle bli rädd, tror att jag såg det en gång, inte så tydligt men det såg ut som det! Men det vorre kul om jag fick se det en gång till... jag vet inte!Det såg ut som en skalle med något ir munnen, fast jag ör inte säker... Hoppas att det är det!! Haha!! aa, vi säger så!! Japp, de ville att vi skulle se det! Japp! :O Vilken dag som helst!! 4 okt, 2012 21:45 |
|
Jossan
Elev |
FUNDERADE PÅ DETTA IDAG!!! Creepy...
Såg ett moln som såg halvt ut som Mörkrets märke (förmodligen inte för någon annan men mitt huvud skriker bara HARRY POTTER!!!) Hade varit helt underbart att faktiskt se märket samtidigt som jag förmodligen hade kissat på mig av rädsla... Det betyder att magi finns OCH att Voldemort är nära!!!
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 4 okt, 2012 23:11 |
|
Borttagen
|
Detta är sant.
Jag var hos en kompis och var ute på gården och lekte. Så plötsligt fick jag syn på ett konstigt moln. Det såg ut som en dödskalle med en ormtunga. Jag visade det för Stella (som hon hette) och vi blev riktigt skraja. 5 okt, 2012 07:44 |
|
me.
Elev |
Maybe I am weird men jag skulle bli typ ekwpogjiowöhg glad och hoppa runt och skrika och till slut typ lägga mig ner på marken och bar dem finns :3
5 okt, 2012 09:07 |
Forum > Harry Potter > Mörkrets Märke
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen