Jag kom på en sak.
Forum > Harry Potter > Jag kom på en sak.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HermioneGranger
Elev |
Jag tror att den skulle bli helt vanlig alltså som skepnaden som den var just när man tog kort på den.
"I hope you're pleased with yourselves. We could all have been killed - or worse, expelled. Now if you don't mind, I'm going to bed." 4 dec, 2010 21:43 |
|
Borttagen
|
RIP Moody!
Men jag tror att jag skulle varit rädd för en boggart, att jag på något sätt skulle ha skapat en rädsla för dem. På det sättet får jag se hur den verkligen ser ut. 28 jan, 2011 11:10 |
|
Beata
Elev |
28 jan, 2011 13:10 |
|
Voldemort/parkbänk
Elev |
Eller så kanske den hoppar upp ur kortet och anfaaaaalller en!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=O
28 jan, 2011 15:25 |
|
Egad X
Elev |
Filmen kanske brinner upp....
alpsjö på våren... ...Men nu är det SOMMAR!!!!!!!! :D:D:D 28 dec, 2011 10:15 |
|
Lisen563
Elev |
Kanske! Hm... Intressant... Måste funera på det. Ifall jag kommer på någonting som kan stämma in på våra teorier. Får tänka.
28 dec, 2011 10:28 |
|
Borttagen
|
Man kanske inte kan fota den. Det kanske blir ett tomt foto.
28 dec, 2011 11:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kristine.S: Skrivet av Eriskay: Man skulle väl få ett kort på den som det den såg ut som just då? Annars hade väl någon gjort det och tagit reda på vad den ser ut som "egentligen". (Y) 28 dec, 2011 12:20 |
|
Bellow
Elev |
Skrivet av HermioneGranger: Jag tror att den skulle bli helt vanlig alltså som skepnaden som den var just när man tog kort på den. Skrivet av Lisen563: Kanske! Hm... Intressant... Måste funera på det. Ifall jag kommer på någonting som kan stämma in på våra teorier. Får tänka. Skrivet av Borttagen: Man kanske inte kan fota den. Det kanske blir ett tomt foto. Join The Dark Side. NOW! ♆ 28 dec, 2011 12:33 |
|
Freja
Elev |
Oj, nu har jag något att fundera på, men filmen kanske brinner upp som nån sa
Everything is Dramione and nothing hurts. 28 dec, 2011 13:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen