Quidditch-tråden
Forum > Harry Potter > Quidditch-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LaylaCatcher
Elev |
Jagare
Imagination and dreaming is my life 2 okt, 2012 19:10 |
|
JosefinFini
Elev |
Jag vet inte riktigt.... Tror att jag skulle göra bäst ifrån mig som jagare eller slagman. Är visserligen inge bra på att handskas med bollar...... Men jag tror det ändå c:
![]()
2 okt, 2012 19:45 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Nån sa att ja å sku kuna va bra slagman, men ja tycker att de int funkar fö mig:/
Imagination and dreaming is my life 3 okt, 2012 09:45 |
|
ella potter
Elev |
3 okt, 2012 10:40 |
|
dobby10
Elev |
jagare
Söker kort 7 okt, 2012 19:09 |
|
viktor
Elev |
Jagare faktist
7 okt, 2012 19:52 |
|
Borttagen
|
jagare.
7 okt, 2012 20:08 |
|
Tamburlaine
Elev |
Jag skulle kunna vara vad som helst, men tror att jag skulle passa bäst som jagare. Är i fotboll hopplös som målvakt, så skulle nog inte klara mig som vaktare, och är nog inte tillräckligt liten för att vara sökare. Fast å andra sidan skulle det vara skönt med all uppmäkrsamhet när man fångat kvicken x)
7 okt, 2012 20:15 |
|
Borttagen
|
Seeker!
7 okt, 2012 20:20 |
|
Cara Riddle
Elev |
7 okt, 2012 23:52 |
Forum > Harry Potter > Quidditch-tråden
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen