Harry Potter på norska
Forum > Harry Potter > Harry Potter på norska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Nancy Betroux: Vad heter Neville Longbottom nu igen? x) Nirius Langballe XD HAHAHAHAHAH. ♥ 15 feb, 2011 22:13 |
|
Maharajah
Elev |
Jag får höra norsk HP varje kväll eftersom som min rumskompis är norska och ah
16 feb, 2011 09:19 |
|
lilipotter
Elev |
Hahaha
Harry potter in my life <3 <3 21 feb, 2011 12:28 |
|
Belle
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av Nancy Betroux: Vad heter Neville Longbottom nu igen? x) Nirius Langballe XD I'll be flying on my broomstick... 21 feb, 2011 13:09 |
|
EMELESEL
Elev |
roligt språk! vad heter dumbledore? nån som vet?
21 feb, 2011 14:52 |
|
Rowena
Elev |
Hermione granger ... Nevilles namn är flr konstigt ..
Forumsignaturen kan inte visas just nu. Försök igen senare. 21 feb, 2011 16:40 |
|
Borttagen
|
LOL XD Asgarvar vid Gullsnoppen och Nilius Langballe XDXD
Edit: Och så dör jag lite när jag hör Humlesnurr XD 22 feb, 2011 22:53 |
|
GredForge
Elev |
Hahahahhaha fyfan vad dålig dubbning! Dom behöll ju inte ens namnen 8'D
Neither one can live if the other survives 22 feb, 2011 23:15 |
|
Långstrumpa
Elev |
haha xD
5 jan, 2012 21:53 |
|
annawpotter
Elev |
6 jan, 2012 01:03 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen