Smileysarna som redan finns
Forum > Mugglarportalen > Smileysarna som redan finns
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
jag tycker
tror som ikka, eller, hon kke vet, haha, men ah, det är ju Halloween snart och sen är det jul och, ja ![]()
2 okt, 2012 21:24 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Alltså man får nog prioritera lite.
Det händer ju en massa spännande saker på mugglis judt nu. En smiley är nog inte riktigt den största prioriteten. Och sen är det ju inte en tävling om hur många som tycker att det borde vara så, utan snarare om Erfa tycker att det är en bra idé. Ja, nu har jag med vetat använt " 2 okt, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Alltså man får nog prioritera lite. Det händer ju en massa spännande saker på mugglis judt nu. En smiley är nog inte riktigt den största prioriteten. Och sen är det ju inte en tävling om hur många som tycker att det borde vara så, utan snarare om Erfa tycker att det är en bra idé. Ja, nu har jag med vetat använt " Jo det är klart att det är erfas beslut i slutändan men det spelar självklart roll om mugglisarna tycker att det är en bra ide också Sen är det ju inte en så svår grej att ändra en smiley heller direkt, det går på några minuter 3 okt, 2012 09:11 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Klarielovegood
Ja fast även om hela mugglis tycker att vi borde byta till den smileyn och Erfa inte tycker det så byts den inte. ^^ Så egentligen spelar det ingen roll. Visserligen vill han ha idéer och så men när någon kräver att han ska göra något.. ja du förstår. XD 3 okt, 2012 16:36 |
|
EmahS
Elev |
Jag förstår inte vad som är problemet med den
Det är en smiley som ler, och det är vad : ) symboliserar...
3 okt, 2012 16:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DeathDownAlex: Klarielovegood Ja fast även om hela mugglis tycker att vi borde byta till den smileyn och Erfa inte tycker det så byts den inte. ^^ Så egentligen spelar det ingen roll. Visserligen vill han ha idéer och så men när någon kräver att han ska göra något.. ja du förstår. XD Nej jag kräver inget jag säger bara att det är enkelt gjort och inte alls tar lång tid 3 okt, 2012 18:17 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av Borttagen: Nej jag kräver inget jag säger bara att det är enkelt gjort och inte alls tar lång tid Jo det vet jag. ^^ Men jar tror att dem vill ha kvar den här smileyn hur som helst. Och många skulle bli sura om detta falska leende togs bort. 3 okt, 2012 21:14 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Håller med!
![]()
9 okt, 2012 21:47 |
Forum > Mugglarportalen > Smileysarna som redan finns
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen