Fan Film (Söker Personer)
Forum > Harry Potter > Fan Film (Söker Personer)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Karo
Elev |
Åhhh, jag hade gärnat velat hjälpa till med något men jag bor jättelångt uppe i norr!
3 okt, 2012 09:40 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Skrivet av Karo: Åhhh, jag hade gärnat velat hjälpa till med något men jag bor jättelångt uppe i norr! Du skulle kunna hjälpa till med manuset kanske? ![]()
3 okt, 2012 09:40 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jag kan tyvärr ej vara med, men tjeckar in när den e klar
Imagination and dreaming is my life 3 okt, 2012 09:41 |
|
Karo
Elev |
Skrivet av JamesCarnalosVamp: Skrivet av Karo: Åhhh, jag hade gärnat velat hjälpa till med något men jag bor jättelångt uppe i norr! Du skulle kunna hjälpa till med manuset kanske? Jaaa! Det vill jag jättegärna~ 3 okt, 2012 09:43 |
|
95mas
Elev |
Vilken ålder ska man vara i för att spela någon av huvudrollerna?
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
3 okt, 2012 10:52 |
|
Minidjuret
Elev |
JamesCarnalosVamp- Kul idé! ^^
Jag bor i Malmö, så om det spelas in där kan jag vara med, men frågan är som vilken roll? Annars kan jag alltid hjälpa dig lite med manuset, typ läsa igenom det, komma med idéer och kolla om jag förstår handlingen C: Jag har skrivit manus förut, så lite erfarenhet finns väl cx 3 okt, 2012 10:59 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Skrivet av 95mas: Vilken ålder ska man vara i för att spela någon av huvudrollerna? Runt 14-15 kanske? Åtminstone se ut som 15, eftersom det är då dem har OWL provet. Skrivet av Minidjuret: JamesCarnalosVamp- Kul idé! ^^ Jag bor i Malmö, så om det spelas in där kan jag vara med, men frågan är som vilken roll? Annars kan jag alltid hjälpa dig lite med manuset, typ läsa igenom det, komma med idéer och kolla om jag förstår handlingen C: Jag har skrivit manus förut, så lite erfarenhet finns väl cx Jo, vi kan börja med hur du ser ut. Om du är tjej eller kille, och om du är villig att färga håret för att komma in i rätt roll. Och manus har jag gärna hjälp med. ^^ ![]()
3 okt, 2012 16:20 |
|
Minidjuret
Elev |
JamesCarnalosVamp- Hm, ja alltså, tjej, 14, tjoho, haha XD
Jag kan visa en bild. Det med att färga håret, jag skulle kunna göra det, inte mig emot, men min mamma verkar inte gilla att jag färgar håret cx Så problem där, jao Vi kan ju ta manus delen över en uggla! ^^ 3 okt, 2012 16:42 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
3 okt, 2012 16:45 |
|
Minidjuret
Elev |
Skrivet av JamesCarnalosVamp: Minidjuret, jovisst. Du skulle kanske passa som Lily då, med det beror på bilden. ^^ Haha det vet jag inte, jag har brunt hår s: Men alltså, gröna ögon, yeaah Jag hade visserligen tänkt färga håret "rött" så vi får se hur det blir, skickar en bild ^^ 3 okt, 2012 16:49 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen