Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skimret i botten

Forum > Fanfiction > Skimret i botten

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


men skriv mer någon gång!!!!!!!!!

30 sep, 2012 11:40

Andras<3
Elev

Avatar


Kapitel 2

Vi tog en buss som gick utan för stationen .Jag kunde inte slita mig från Love min älskade Love. Love berätta om allt som hänt sen jag åkt. Om hur mor hade fyllt 40 och haft en jätte stor fest alla vi känner hade varit på besök och dom hade firat allt i tre dagar. Hur Boskó som hade varit våran katt hade blivit överkörd. Vi skrattade över saker som att moster Amelia hade skaffat sig tre kaniner till bland dom andra tre tusen kaninerna. Och så klart visade. Love bilder på när Mac fyllt fem, när far var med i en kanot tävling där ibland en Bild där Love låg flyttande fult på klädd i vattnet.
När bussen väll stannade kändes allt helt främmande även om jag fortfarande skulle hitta över allt med bakbundna ögon.
När vi kommer fram till huset står en guld skylt med stora vita bokstäver skrivet på:
Välkommen hem Wilanda

När Love låser upp dörren kastar sig mor över mig och ger mig så många pussar och kramar att jag blir alldeles röd i ansiktet av henne läppstift.
Far ger mig också en lång kram så fort mor har släppt.
Sen hälsar även dom på mr Gregge.
Vi äter en Thailändsk mat och jag blir alldeles röd mor kommer ihåg min favorit rätt.
Mr Gregge åker till ett hus rum han hyrt för en en vecka sen.
Jag, mor, far, Mac och Love sitter och myser i soffan och tittar på film. Mac håller sig lite undan annars kändes det inte som om jag skulle lämna dom alltsammans igen när jag ska fara till Hogwarts.

Hello to the Hole Harry Potters- fan Ronald+Hermione=TRUE Följ min ff femte året. bästa året

2 okt, 2012 12:24

Miss Black
Elev

Avatar


Bra! Men det där med tidsformer...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m658fb3p6C1qg3g8c.gif Min bokblogg

2 okt, 2012 15:18

Andras<3
Elev

Avatar


Tack. LoL

Hello to the Hole Harry Potters- fan Ronald+Hermione=TRUE Följ min ff femte året. bästa året

2 okt, 2012 18:49

1 2

Forum > Fanfiction > Skimret i botten

Du får inte svara på den här tråden.