Började gråta 3':
Forum > Harry Potter > Började gråta 3':
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Black
Elev |
min syster Freddie sjunger med i alla låtar i typ Sweeney Todd och Alice in wonderland.. skitirriterande.. ;c
14 feb, 2011 12:33 |
|
ikka
Elev |
^Åh, jag älskar Sweeney Todd.
To the topis; Jag antar att jag grät när Sirius dog. Kommer ärligt talat inte ihåg. Jag har iaf gråtit åt i princip alla som dör i HBP och DH. ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
14 feb, 2011 12:43 |
|
mitchan
Lärare |
Jag gråter seriöst till varenda film jag ser. HAHA allvarligt.
Även såna där sjukt dåliga romantiska komedier som satsat lite för mycket på komiken. Om det är nåt lite sorgligt eller gulligt blir jag helt tårögd. HAHA. Okej, överdriver LITE. Men på riktigt, alla halvsorgliga filmer som finns gråter jag till. Och så gråter jag till happy endings. eh. ♥ ![]()
14 feb, 2011 13:40 |
|
Knizzlare
Elev |
Jag grät när jag läste att sirius dog!!!
Jag tyckte att det var så sorgligt, det kanske låter dumt men ändååå (har inte sett filmen) ![]()
14 feb, 2011 15:08 |
|
Beata
Elev |
Jag är också en sådan person som inte kan sluta berätta för alla vad som händer i en film jag redan sett, men jag försöker att sköta mig
R.I.P Dobby, Fred, Dumbledore, Sirius och alla andra som dör i Hp-filmerna
14 feb, 2011 20:02 |
|
AliceCv
Elev |
Jag har ganska svårt för att gråta men det var riktigt nära när jag läste att Fred, Dobby och alla andra dog! :'(
http://www.youtube.com/watch?v=Y18LUMkVt2Y&feature=player_embedded It's Ronaldo now! 14 feb, 2011 20:21 |
|
lily<3
Elev |
jag grät när Sirius och Dobby dog. Åhh, det var så sorligt!!!
Dobby<3 14 feb, 2011 20:28 |
|
Protego
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det var jätte sorgligt jag grät jättemkt när jag såg dobby dö, när han sa dt där på stranden, blev jätte ledsen
14 feb, 2011 20:34 |
|
Mataki
Elev |
får alltid en klump i halsen när jag tänker på sirius </3
Ur askan återföds fenixen -- Jag blir jätteglad om jag får ugglepost! 14 feb, 2011 20:44 |
|
Heonp.
Elev |
Jag gråter när harry gråter. :'c
"what the hell is a hufflepuff?" 15 feb, 2011 09:07 |
Forum > Harry Potter > Började gråta 3':
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen