Autografer
Forum > Off Topic > Autografer
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ellisnoris
Elev |
haha jag hade en svart bok där jag hade alla mina aoutografer. har de flesta från gamla fame factory deltagare. även från marcolio, tobbe trollkarl, e-type, bert karlsson.
och den finaste enligt mig patrik isakkson
29 sep, 2012 15:05 |
|
Pixie
Elev |
Dödsrelikernas autografer
sen har jag oxå Linnea Henrikssons autograf ♥ sen en hel bok med mugglis autografer
29 sep, 2012 15:11 |
|
EmahS
Elev |
Mängder haha.
Men flertalet Idoldeltagares, Mickey Dee, Charlie Bewley, Jackson Rathbone, Ashley Greene, och sen typ massa gamma som typ Fame, Friends, Nicke & Mojje
29 sep, 2012 15:15 |
|
Cykel
Elev |
Skrivet av Ida S: Haha, oh... Jag har Lotta Schelins. Sen hade jag Robin Bengtssons på armen ett tag, fast den gick bort </3 Och så har jag Cykel's!! (har aldrig varit någon autog rafmänniska :< ) Hahaha, det här är så gulligt!! Jag har Dödsrelikernas autografer, den är jag stolt över Och Timo Räisänens, aah typ tre-fyra gånger, bara för att ha något att säga till honom huihihihi
29 sep, 2012 16:06 |
|
Umbrella
Elev |
29 sep, 2012 16:19 |
|
Celebikai
Elev |
29 sep, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
Måns Zelmelöv, Marie Serneholt, Peter Jöback, Zilla och Totte samt Moa Lignells
29 sep, 2012 17:53 |
|
Borttagen
|
Har de man fick ur en Frida-tidning, haha x)
Nejmen jag har en av Alexander Rybak 29 sep, 2012 18:04 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
29 sep, 2012 20:35 |
|
LunaLovegood1
Elev |
29 sep, 2012 20:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

















Mugglarportalen