Den nya funktionen!
Forum > Mugglarportalen > Den nya funktionen!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
DeathDownAlex
Elev |
Skrivet av LolFeelings: Åh nej, massmeddelanden från tiggare till dem som är på topplistan för egendom Va? Det är ju inte ok. Har du fått några sådana? D: EMELESEL Jag har ju inte använt det, så jag vet inte. Antagligen fungerar det precis som förut bara att man är flera personer. Eller så skickar den bara meddelandet till alla och så blir det enskillda konversationer... Jag tror på det sista. Skrivet av viktor: Använder det jätte mycket smart uppdatering Jag har inte hittat användning för det änu jag antar att det kommer vara bra att ha när man ska organisera saker. men vad använder du det till? 29 sep, 2012 11:41 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av DeathDownAlex: Det är ju liksom inget man kan hindra egentligen, finns alltid personer som skickar meddelanden med marknadsreklam eller liknande till mig Skrivet av LolFeelings: Åh nej, massmeddelanden från tiggare till dem som är på topplistan för egendom Va? Det är ju inte ok. Har du fått några sådana? D:
29 sep, 2012 11:48 |
|
Ginny00
Elev |
Funkar inte för mig..
29 sep, 2012 11:54 |
|
The Noble Lion
Elev |
29 sep, 2012 12:29 |
|
Li
Biträdande rektor |
För er som det inte funkar för har ni en gammal version av Mugglis kvar. Tryck på f5 så ska det lösa sig (uppdatera sidan)
without something there is no nothing 29 sep, 2012 13:10 |
|
DeathDownAlex
Elev |
För mig fungerar det utmärkt. ^^
29 sep, 2012 13:12 |
|
Pixie
Elev |
29 sep, 2012 13:13 |
|
ikka
Elev |
29 sep, 2012 21:23 |
|
LolFeelings
Elev |
29 sep, 2012 21:57 |
|
kakan42
Elev |
Den verkar jättebra!!!
29 sep, 2012 22:11 |
Forum > Mugglarportalen > Den nya funktionen!
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen