Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sortera sina chokladgrodekort?

Forum > Mugglarportalen > Sortera sina chokladgrodekort?

1 2
Användare Inlägg
EmahS
Elev

Avatar


Skrivet av A.k:
Skrivet av Anch0r:
Skrivet av A.k:
Jag tycker att man borde kunna söka på ett vist kort som t ex: Erfa eller Ginny Weasley.


Så man inte ska behöva bläddra bland dem korten man har menar du?

Exakt, om jag undrar om du har ett kort så kan jag söka så dyker de upp!


ctrl+f är lösningen på det

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_me286fYtEh1ruzvefo1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m7oekvYHbC1rc1gvjo3_r1_500.gif

11 okt, 2012 20:09

Anch0r
Elev

Avatar


Skrivet av A.k:
Skrivet av Anch0r:
Skrivet av A.k:
Jag tycker att man borde kunna söka på ett vist kort som t ex: Erfa eller Ginny Weasley.


Så man inte ska behöva bläddra bland dem korten man har menar du?

Exakt, om jag undrar om du har ett kort så kan jag söka så dyker de upp!


Jaha! Ja det vore jättefräsigt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.mugglarportalen.se%2Fimages%2Fitems%2Fduck.png www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!

11 okt, 2012 20:10

A.k
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
Skrivet av A.k:
Skrivet av Anch0r:
Skrivet av A.k:
Jag tycker att man borde kunna söka på ett vist kort som t ex: Erfa eller Ginny Weasley.


Så man inte ska behöva bläddra bland dem korten man har menar du?

Exakt, om jag undrar om du har ett kort så kan jag söka så dyker de upp!


ctrl+f är lösningen på det

Coolt! Tack!

"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.”

12 okt, 2012 08:00

Borttagen

Avatar


Lät som en bra idé

13 okt, 2012 15:46

Chockrosakatt
Elev

Avatar


Satt just och tänkte på detta, tänkte skriva en ny tråd om det men så hittade jag denna.

Tycker det vore himla smidigt att kunna flytta runt sina kort, så man kan samla effektivt. Tex lägga familjer tillsammans, eller sortera korten efter färg (guld-silver-brons). Det irriterar mig mycket att korten ligger huller om buller, fast det egentligen är en småsak.

Kanske kunde det finnas två funktioner som jag tänker mig det. En att lägga korten i "hög", och en att sortera in dem i ett album som är blädderbart. Så kan man hålla ordning bland sina kort

SÖKER ALLTID SNAPE-KORT! ;)

2 dec, 2012 10:34

Borttagen

Avatar


Håller med skulle vara kul att sortera korten

2 dec, 2012 13:13

1 2

Forum > Mugglarportalen > Sortera sina chokladgrodekort?

Du får inte svara på den här tråden.