Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

lågkonjunktur på mugglis

Forum > Mugglarportalen > lågkonjunktur på mugglis

1 2
Användare Inlägg
Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Skrivet av LolFeelings:
Jag har testat att sälja Hagrid för normalpris fler agånger, ingen köper honom.
SÅ är det för mig med med en hel del kort. Men precis som i riktiga livet går det antagligen upp och ner med sådant.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

26 sep, 2012 20:14

Borttagen

Avatar


Jag tror inte lika många är inne på marknaden längre, tyvärr. I början var det ju värsta tjohejet, alla var inne på marknaden hela tiden. Jag antar att den, liksom allt gör när det inte är riktigt nytt längre, har tappat folk som brukade vara där förut. Då är det ju inte lika många som ser det man säljer..

26 sep, 2012 21:31

Sirius Orion Black
Elev

Avatar


Bra tanke. Fast samtidigt är det alltid så med andra saker att först är alla där/köper det, sen är det fruktansvärt omodernt ett tag, och sen vill alla ha det/alla är där. Allt brukar ju komma tillbaka. Både på gott och ont. Så det är bara att vänta tills fler kommer.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

27 sep, 2012 09:07

baramin
Elev

Avatar


Haha, underbar tanke. ♥ Jag är nästan aldrig inne på marknaden, men när jag väl är det tycker jag oftast att priserna är galet höga.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

27 sep, 2012 16:56

1 2

Forum > Mugglarportalen > lågkonjunktur på mugglis

Du får inte svara på den här tråden.