Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
Forum > Fanfiction > Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: tack, det ska jag lägga på minnet!Bra! Det du kan tänka på är att beskriva omgivningen lite mer. Och så brukar inte flickor, vanligtvis, gå in i pojkarnas sovsal Men det var inte någon tjej som var i killarnas sovsal. 25 sep, 2012 16:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: Vänta, vänta, vänta!Skrivet av Borttagen: tack, det ska jag lägga på minnet!Bra! Det du kan tänka på är att beskriva omgivningen lite mer. Och så brukar inte flickor, vanligtvis, gå in i pojkarnas sovsal Men det var inte någon tjej som var i killarnas sovsal. Förlåt, jag missuppfattade namnet. 25 sep, 2012 16:51 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Gör inget Skrivet av Winny Geasley: Vänta, vänta, vänta!Skrivet av Borttagen: tack, det ska jag lägga på minnet!Bra! Det du kan tänka på är att beskriva omgivningen lite mer. Och så brukar inte flickor, vanligtvis, gå in i pojkarnas sovsal Men det var inte någon tjej som var i killarnas sovsal. Förlåt, jag missuppfattade namnet. 25 sep, 2012 16:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Winny Geasley: fortsätt du är ju bra på historier så fortsätt baraTitel: Jag trodde jag hade dig som i en liten ask Åldersgräns: typ 10 Handling: Charlie, 13 år, går sitt tredje år på Hogwarts skola för häxkonster och trolldom. Hon är Slytherinelev och blir därför hatad av de andra elevhemmen. Men i Ravenclaw finns Sam, en 15-årig pojke som Charlie hyser starka känslor för. Tycker ni att jag ska fortsätta skriva? Jag kan fråga: GinnyTonks dobby10 Lily Evans 95mas sanna1324567 Alert madeleinegranger Harry Hippe Jonny_10 om ni vill läsa det här (tog bara några namn som jag vet finns) 25 sep, 2012 17:07 |
|
Borttagen
|
oliver wood01: Snälla, citera inte ett inlägg där så många är taggade!
25 sep, 2012 17:12 |
|
Alert
Elev |
Jag tycker det ska bli riktigt spännande att läsa den här ff:en! Bra, du är duktig!
Läs gärna min fanfiction: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24485&page=1#p1466004 25 sep, 2012 17:30 |
|
dobby10
Elev |
ja säkert
Söker kort 25 sep, 2012 19:09 |
|
Winny Geasley
Elev |
Tack! Ni är jättesnälla!!
25 sep, 2012 19:12 |
|
Borttagen
|
den var bra när kommer kapitel 2??????????????????????????????????????????
25 sep, 2012 19:35 |
|
Winny Geasley
Elev |
I morgon om jag hinner
25 sep, 2012 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen