Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Jag trodde jag hade dig som i en liten ask

Forum > Fanfiction > Jag trodde jag hade dig som i en liten ask

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bra!

Det du kan tänka på är att beskriva omgivningen lite mer. Och så brukar inte flickor, vanligtvis, gå in i pojkarnas sovsal
tack, det ska jag lägga på minnet!
Men det var inte någon tjej som var i killarnas sovsal.

25 sep, 2012 16:47

Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Bra!

Det du kan tänka på är att beskriva omgivningen lite mer. Och så brukar inte flickor, vanligtvis, gå in i pojkarnas sovsal
tack, det ska jag lägga på minnet!
Men det var inte någon tjej som var i killarnas sovsal.
Vänta, vänta, vänta!
Förlåt, jag missuppfattade namnet.

25 sep, 2012 16:51

Winny Geasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Winny Geasley:
Skrivet av Borttagen:
Bra!

Det du kan tänka på är att beskriva omgivningen lite mer. Och så brukar inte flickor, vanligtvis, gå in i pojkarnas sovsal
tack, det ska jag lägga på minnet!
Men det var inte någon tjej som var i killarnas sovsal.
Vänta, vänta, vänta!
Förlåt, jag missuppfattade namnet.
Gör inget !

25 sep, 2012 16:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Winny Geasley:
Titel: Jag trodde jag hade dig som i en liten ask
Åldersgräns: typ 10
Handling: Charlie, 13 år, går sitt tredje år på Hogwarts skola för häxkonster och trolldom. Hon är Slytherinelev och blir därför hatad av de andra elevhemmen. Men i Ravenclaw finns Sam, en 15-årig pojke som Charlie hyser starka känslor för.

Tycker ni att jag ska fortsätta skriva?

Jag kan fråga:
GinnyTonks
dobby10
Lily Evans
95mas
sanna1324567
Alert
madeleinegranger
Harry Hippe
Jonny_10
om ni vill läsa det här (tog bara några namn som jag vet finns)
fortsätt du är ju bra på historier så fortsätt bara

25 sep, 2012 17:07

Borttagen

Avatar


oliver wood01: Snälla, citera inte ett inlägg där så många är taggade!

25 sep, 2012 17:12

Alert
Elev

Avatar


Jag tycker det ska bli riktigt spännande att läsa den här ff:en! Bra, du är duktig!

Läs gärna min fanfiction: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24485&page=1#p1466004

25 sep, 2012 17:30

dobby10
Elev

Avatar


ja säkert

Söker kort

25 sep, 2012 19:09

Winny Geasley
Elev

Avatar


Tack! Ni är jättesnälla!!

25 sep, 2012 19:12

Borttagen

Avatar


den var bra när kommer kapitel 2??????????????????????????????????????????

25 sep, 2012 19:35

Winny Geasley
Elev

Avatar


I morgon om jag hinner

25 sep, 2012 19:37

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Fanfiction > Jag trodde jag hade dig som i en liten ask

Du får inte svara på den här tråden.