Ron Weasleys liv efter striden [sv]
Forum > Fanfiction > Ron Weasleys liv efter striden [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Bara så att ni vet,jag kommer att ta med en grej som inte händer i böckerna,och Johanna,får jag låna några kapitel namn från dig? Alltså... Typ,två förändrade liv och ett nytt och Den lyckliga choken Nja... nu är det första ganska viktigt och så även det andra. Men du skulle inte kunna vända runt lite på orden och få något liknande? 28 sep, 2012 16:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Bara så att ni vet,jag kommer att ta med en grej som inte händer i böckerna,och Johanna,får jag låna några kapitel namn från dig? Alltså... Typ,två förändrade liv och ett nytt och Den lyckliga choken Nja... nu är det första ganska viktigt och så även det andra. Men du skulle inte kunna vända runt lite på orden och få något liknande? Typ,ett litet under men också ett liv?,och Choken? 28 sep, 2012 16:31 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Bara så att ni vet,jag kommer att ta med en grej som inte händer i böckerna,och Johanna,får jag låna några kapitel namn från dig? Alltså... Typ,två förändrade liv och ett nytt och Den lyckliga choken Nja... nu är det första ganska viktigt och så även det andra. Men du skulle inte kunna vända runt lite på orden och få något liknande? Typ,ett litet under men också ett liv?,och Choken? Om du så önskar.. men det stavas chocken 28 sep, 2012 16:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Bara så att ni vet,jag kommer att ta med en grej som inte händer i böckerna,och Johanna,får jag låna några kapitel namn från dig? Alltså... Typ,två förändrade liv och ett nytt och Den lyckliga choken Nja... nu är det första ganska viktigt och så även det andra. Men du skulle inte kunna vända runt lite på orden och få något liknande? Typ,ett litet under men också ett liv?,och Choken? Om du så önskar.. men det stavas chocken tack,ska börja skriva nu och jag kommer senare att ta med en sak som inte "ska"vara 1 okt, 2012 14:36 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Bara så att ni vet,jag kommer att ta med en grej som inte händer i böckerna,och Johanna,får jag låna några kapitel namn från dig? Alltså... Typ,två förändrade liv och ett nytt och Den lyckliga choken Nja... nu är det första ganska viktigt och så även det andra. Men du skulle inte kunna vända runt lite på orden och få något liknande? Typ,ett litet under men också ett liv?,och Choken? Om du så önskar.. men det stavas chocken tack,ska börja skriva nu och jag kommer senare att ta med en sak som inte "ska"vara Go for it! Hade The Crash of Life varit något om jag gjorde som det 'skulle vara'? 1 okt, 2012 14:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Borttagen: Bara så att ni vet,jag kommer att ta med en grej som inte händer i böckerna,och Johanna,får jag låna några kapitel namn från dig? Alltså... Typ,två förändrade liv och ett nytt och Den lyckliga choken Nja... nu är det första ganska viktigt och så även det andra. Men du skulle inte kunna vända runt lite på orden och få något liknande? Typ,ett litet under men också ett liv?,och Choken? Om du så önskar.. men det stavas chocken tack,ska börja skriva nu och jag kommer senare att ta med en sak som inte "ska"vara Go for it! Hade The Crash of Life varit något om jag gjorde som det 'skulle vara'? eem,nej bara ta det som det kommer med barn och så 1 okt, 2012 14:38 |
|
Borttagen
|
Skriv!!!
8 okt, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
JAAAAAAA
Kapitel 1. Chocken Ron satt i soffan och sov ”Ron”sa Hermione. Ron snarkade. ”Ron.” Ron gäspade men verkade inte på något sätt vilja vakna ”Ron Weasley, vakna, jag har något att berätta.” nästan skrek Hermione. ”Äre något viktigt?”svarade Ron. ”Varför tror du att jag väckte dig?” ”Jag vet väl inte, mat kanske?” ”Tänker du bara på mat och att sova?”sa Hermione och skrattade. ”Nej, jag tänker på dig också, men kom igen,var det något så viktigt att du behövde väcka mig?” ”Ja,jag tycker det, men, jag är gravid.” ”Du är,gravid?,WOW,Ginny och Harry var före oss med att gifta sig men vi blir först med barn, när fick du reda på det?” ”Men Ron,det är ingen tävling,men sen i går.” "Jaja,du orkade inte vänta?” ”Mnej,du skulle bara undra varför jag var så tjock och illamående väldigt ofta, tja, du skulle märka” ”tjock, skulle du om någon se tjock ut, om någon ser lite tjock ut så är det min mamma.” ”Ron när ska du lära dig lite hyfs?” ”Jag vet inte,det kommer väl med pappa rollen?” sa Ron och skrattade ”Säkert.” sa Hermione ironiskt ”Ska vi berätta nu,för de andra?” ”Visst”. De tog på sig ytterkläder och gick ut och transfererade sig till kråkboet där dem möttes av vicktoire som skrek ”pappa,Jon och Hejmajni är här” ”okej,mamma,Ron och Hermione är här”Ropade Bill ”oj,kom in Ron och Hermione,ville ni bara hälsa på eller var det någon speciell anledning?” sa Molly Ron och Hermione gick in och satte sig och en liten stund senare satt alla (Arthur,Molly,Victoire,Bill,Fleur) runt bordet ”Hermione och Ron,vad var det ni skulle säga?” sa Bill ”ehm, jag är gravid” Molly började gråta och man såg att Arthur höll på att börja gråta han också ”jaaaaaaaaaa” victoire sprang fram och kramade bådas fötter ”Wow,coolt brorsan” ”Grattis,ni är ’å ‘öta till’ammans”sa Fleur ”tack,men nu måste vi berätta för Harry och Ginny”sa Ron och började klä på sig ”Nej!,Ron,Ginny och Harry och Percy och Audry och George kommer på middag i kväll,och Charlie kommer från Rumänien i morgon,så vad sägs om ni och dem andra sover över här?”sa Molly ”Det blir super bra” sa Hermione ”Visst,men jag transfererar mig hem nu”sa Ron ”Ron,var har du din trollstav?”sa Hermione och skrattade ”oups” Hermione tittade på honom ”men vad då,jag kan väl inte komma i håg alla saker hela tiden,men okej,Accio Tandborste,pyamas och kläder tills i morgon till Ron och Hermione Weasley?” ________________________________________________________________________________ okej,det blev super dåligt slut men ändå mer???,det blir längre kapitel 8 okt, 2012 21:01
Detta inlägg ändrades senast 2012-10- 9 kl. 16:10
|
|
Borttagen
|
Jätte bra!!!!
8 okt, 2012 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jätte bra!!!! Tack ♥,det blev ett konstigt slut,men jaja 8 okt, 2012 21:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen