Vad tycker ni är sorgligast/fick er att gråta mest i filmerna?
Forum > Harry Potter > Vad tycker ni är sorgligast/fick er att gråta mest i filmerna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corriiz
Elev |
24 sep, 2012 06:59 |
|
Borttagen
|
Blev helt ärligt förvånad över resultatet! Trodde till 100% att snapes minnen och uppståndelsestenenscenen skulle vinna överlägset, och freds/sirius död därefter.
Spoiler: Tryck här för att visa! 24 sep, 2012 08:14 |
|
emmasagman
Elev |
snapes död, dobbys död och ron& hermione kyss ! ♥
24 sep, 2012 09:40 |
|
tjejigadia
Elev |
24 sep, 2012 10:06 |
|
MrsMalfooy
Elev |
Dobbys död
24 sep, 2012 10:59 |
|
Borttagen
|
Dobbys död. Buwääähhh, grät så himla mycket, ekade nästan i hela biosalongen. :'c
24 sep, 2012 12:34 |
|
Hermione Berg
Elev |
dobbys död.
<3<3<3hermione 24 sep, 2012 12:48 |
|
Borttagen
|
Dobbys död!
Freds död! Eller... Remus och Tonks död! Jag tar Dobbys död, OKOK? 24 sep, 2012 13:54 |
|
Train
Elev |
24 sep, 2012 15:28 |
|
Borttagen
|
Fred's död, Snape's minnen och Dobby's död ;_;
24 sep, 2012 17:20 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen