Aktiviteter
Forum > Off Topic > Aktiviteter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Antingen så spelar jag harpa eller så spelar jag Harpan
23 sep, 2012 11:35 |
|
Borttagen
|
Dans onsdagar 15.00-16.00
Dans torsdagar 17.00-18.00 Dans söndagar 16.00-17.00 Eh... XD Räknas dator och mobil? 23 sep, 2012 11:38 |
|
Tonks_xD
Elev |
23 sep, 2012 16:49 |
|
IamAK
Elev |
inget. har dock gått på teater förut.
23 sep, 2012 16:51 |
|
-Patronus-
Elev |
23 sep, 2012 16:53 |
|
Borttagen
|
Gitarr
Trummos Elbas :] 23 sep, 2012 17:02 |
|
Knizzlare
Elev |
fiol (torsdag + fredag)
dans (torsdag) teater (onsdag) provade cheerleading o de va kul men ska ändå inte fortsätta på det ![]()
23 sep, 2012 17:05 |
|
Borttagen
|
ridning ju jutesu
23 sep, 2012 17:08 |
|
RoxDeathley
Elev |
23 sep, 2012 17:11 |
|
Caius
Elev |
Inget, mina knän klarar inte av någon sport... Men jag vill jätte gärna spela framför allt fotboll och innebandy igen.
Fast om musik och så räknas så brukar jag väl spela keyboard/el-orgel, gitarr och blockflöjt när jag känner för det, och jag skulle jätte gärna testa el-gitarr också. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 23 sep, 2012 17:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen