Elevhemmen!
Forum > Harry Potter > Elevhemmen!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lusianna
Elev |
Skrivet av Borttagen: okejSkrivet av lusianna: rawenclaw men jag gör igen!Skrivet av Borttagen: Okej hoppas du får gryffendor för jag tror att du är en sann gryffendorare Skrivet av lusianna: jag är en Gryffinclaw eller ...... jag är nog gryffindor men jag tror det är för att jag gillar rawenclaw som jag vill vara det men jag kan göra om ett test nu jag tror du är en sann gryffendor men min kompis hamnade i huffle piff o hon skulle göra ett test o då kom alla på en plats vad som var bäst för hon och ner o då var hufflepuff längst ner på henne så jag tycker att man inte ska göra test Lusianna 23 sep, 2012 17:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av lusianna: jag är en äkta gryffindor men lite rawenclaw har jag i blodet!Skrivet av Borttagen: okejSkrivet av lusianna: rawenclaw men jag gör igen!Skrivet av Borttagen: Okej hoppas du får gryffendor för jag tror att du är en sann gryffendorare Skrivet av lusianna: jag är en Gryffinclaw eller ...... jag är nog gryffindor men jag tror det är för att jag gillar rawenclaw som jag vill vara det men jag kan göra om ett test nu jag tror du är en sann gryffendor men min kompis hamnade i huffle piff o hon skulle göra ett test o då kom alla på en plats vad som var bäst för hon och ner o då var hufflepuff längst ner på henne så jag tycker att man inte ska göra test 23 sep, 2012 17:45 |
|
lusianna
Elev |
Skrivet av Borttagen: okej jag förstårSkrivet av lusianna: jag är en äkta gryffindor men lite rawenclaw har jag i blodet! Skrivet av Borttagen: okejSkrivet av lusianna: rawenclaw men jag gör igen!Skrivet av Borttagen: Okej hoppas du får gryffendor för jag tror att du är en sann gryffendorare Skrivet av lusianna: jag är en Gryffinclaw eller ...... jag är nog gryffindor men jag tror det är för att jag gillar rawenclaw som jag vill vara det men jag kan göra om ett test nu jag tror du är en sann gryffendor men min kompis hamnade i huffle piff o hon skulle göra ett test o då kom alla på en plats vad som var bäst för hon och ner o då var hufflepuff längst ner på henne så jag tycker att man inte ska göra test Lusianna 24 sep, 2012 20:13 |
|
hermionem1
Elev |
Huffelpuf så klart!!!
hejsan 25 sep, 2012 15:30 |
|
Borttagen
|
25 sep, 2012 15:33 |
|
Borttagen
|
25 sep, 2012 15:39 |
|
hermionem1
Elev |
Grymt
hejsan 25 sep, 2012 16:06 |
|
Savi
Elev |
Det här har jag tänkt på ett tag och:
Inte behöver man känna att man passar in i ett speciellt hem och så, men jag tror att efter ett stund i livet får man en riktig känsla av vart man tillhör. Just nu kanske det känns som om du inte riktigt vet men sen kommer det att komma en dag då allt verkligen känns rätt med ditt val. Jag menar, i början av min Harry Potter fandom var jag Gryffindor, troligtvis mest för att alla karaktärerna då var i det elevhemmet. Men sen, i samband med det stora uppehåll då varken bok eller film släpptes kände jag mig som en Ravenclaware och det är där jag är nu. Jag struntar fullständigt i vad test från olika sidor säger då det är jag som enskild person som bestämmer/känner av själv var jag hör hemma.
25 sep, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Savi: ja du har rätt med det här ''jag ville vara i Gryffindor, troligtvis mest för att alla karaktärerna då var i det elevhemmet.''Det här har jag tänkt på ett tag och: Inte behöver man känna att man passar in i ett speciellt hem och så, men jag tror att efter ett stund i livet får man en riktig känsla av vart man tillhör. Just nu kanske det känns som om du inte riktigt vet men sen kommer det att komma en dag då allt verkligen känns rätt med ditt val. Jag menar, i början av min Harry Potter fandom var jag Gryffindor, troligtvis mest för att alla karaktärerna då var i det elevhemmet. Men sen, i samband med det stora uppehåll då varken bok eller film släpptes kände jag mig som en Ravenclaware och det är där jag är nu. Jag struntar fullständigt i vad test från olika sidor säger då det är jag som enskild person som bestämmer/känner av själv var jag hör hemma. 25 sep, 2012 16:18 |
|
Hermione :D
Elev |
Man kan ju känna att man hör till många elevhem, t.ex. tycker jag att jag borde hamnat i Gryvenpuff
Men jag tror att du passar jättebra i Gryffindor!
25 sep, 2012 16:58 |
Forum > Harry Potter > Elevhemmen!
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen