Ett liv utan hp
Forum > Harry Potter > Ett liv utan hp
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
inovember
Elev |
23 sep, 2012 08:53 |
|
lisa311
Elev |
Kommer inte ihåg hur mitt liv var innnan jag såg HP filmerna och läste böckerna... Ö
Don't Worry, Be Happy 28 sep, 2012 20:12 |
|
Irah
Elev |
Ett liv utan Harry Potter. Jag kan inte tänka mig det för jag har alltid haft Harry Potter där. Jag fick ett intresse för historien när jag var ungefär fem år och spelade spelen. Sen började jag läsa böckerna så tidigt. Jag kommer inte ihåg något från den tiden innan Harry Potter kom in i mitt liv. Ett liv utan det hade nog varit väldigt tråkigt, som ett liv utan någon fandom alls. Det hade varit väldigt tråkigt. Just nu har jag bara den här fandomen, vilket jag har haft ett tag. Nu när jag har lärt känna andra som också älskar historien så känns det bara så självklart. Det skulle vara möjligt för mig att leva utan Harry Potter, men ändå. Det hade varit grymt otroligt tråkigt. ♥
28 sep, 2012 21:27 |
|
Lisen563
Elev |
Jag var 7 när jag började läsa och jag minns att mitt liv förändrades massa.
29 sep, 2012 10:39 |
|
Borttagen
|
Kommer bara ihåg att mitt liv var jätte tråkigt innnan jag såg filmerna och läste böckerna...
29 sep, 2012 11:26 |
|
Mill Goodness
Elev |
Var väldigt liten då HP kom och skulle gärna velat vara född 5 år tidigare så att man skulle ha fått vara med från början
Förresten du har smuts på näsan. 29 sep, 2012 15:17 |
|
Train
Elev |
Jag har inte en aning om vad jag skulle gjort alla de timmar jag lagt ner på att läsa HP (och göra andra HP-relaterade grejjor). Verkligen inte.
29 sep, 2012 15:38 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av inovember: Jag tror inte jag kommer ihåg hur mitt liv vart innan alla Hp-filmer och böcker. :o inte jag heller!! Det finns liksom inte längre! 29 sep, 2012 15:43 |
|
Vare-kun
Elev |
Pretty much this. Fast jag skulle nog vilja byta lite: Utan hp = utan hp-fandomen Utan fandomen = inte funnit awesome människor. "It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living." -Terry Pratchett 29 sep, 2012 15:44 |
|
Clara Darkin
Elev |
29 sep, 2012 16:01 |
Forum > Harry Potter > Ett liv utan hp
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen