Harry Potter dröm xD
Forum > Harry Potter > Harry Potter dröm xD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryP
Elev |
Skrivet av Piggelin: En dröm som jag hade var att jag var Ron och sen var jag på studiebesök med min klass i Azaban Sen blev jag kidnappad av en dementor och sen minns jag inget mer Haha xD Drömmer hp drömmar rätt ofta :3 Nässy 12 feb, 2011 12:35 |
|
Beata
Elev |
12 feb, 2011 15:22 |
|
Black
Elev |
12 feb, 2011 16:47 |
|
Karo
Elev |
Jag drömde en HP-mardröm.. För att göra en lång fröm kort; Först såg jag Harry bli jagad av en Zombie-Malfoy sen blev jag Harry och blev asrädd. Sprang in i en stad och Zombie-Malfoy bet alla men sen så fick jag en bild på en bäver(ni vet dom där böckerna om en snickarbäver? Det var han) som jag visade Malfoy som blev rädd sen vaknade jag.. LOL.
Jag var ganska liten då jag drömde detta. xD 12 feb, 2011 18:31 |
|
HarryP
Elev |
Haha x3
Nässy 12 feb, 2011 21:05 |
|
ikka
Elev |
Den enda Harry Potter relaterade drömmen jag någonsin haft var en mardröm. True story. Jag var med i något av hp-datorspelen och vi skulle sätta oss och fika på en hängbro. Dock blev det inget fika för den ramlade ner och jag hamnade i typ vakuum. Kunde inte se eller känna någonting. Jag försökte skrika men jag kunde inte höra mig själv eller de andra. Det var grymt läskigt. ;o
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
12 feb, 2011 22:53 |
|
GredForge
Elev |
Gud jag drömde att jag var på ett rymdskepp och hade en massa dödsätare efter mig. Alla mina irl kompisar var med. Och jag hade ingen trollstav? Och de enda trollformlerna jag kunde var alohomora och expecto patronum.. Så jag var tvungen att slå ner en kille i ett rum och sno hans trollstav och sen utföra patronus besvärjelsen på dödsätarna.. Dock hann jag vakna innan jag fick se Voldy :c
Neither one can live if the other survives 12 feb, 2011 22:58 |
|
Karo
Elev |
@ikka Gud, det där låter läskigt! :O Men varför fika på en hängbro? xD
@GredForge Låter coolt haha. 13 feb, 2011 11:20 |
|
ikka
Elev |
@Karo; Jadu. Inte den blekaste aning. Sjukt läskigt var det iaf.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
13 feb, 2011 11:24 |
|
Black
Elev |
13 feb, 2011 11:36 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter dröm xD
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen