snälla SLUTA
Forum > Mugglarportalen > snälla SLUTA
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood1
Elev |
20 sep, 2012 16:13 |
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Li jag vet hur man gör har jag för mig, ska jag skicka en uggla eller kan Voldy0000 göra det? Jag kan! Men det är svårt att förklara... Li du kan ju uggla mig om du vill att jag ska försöka förklara hur man gör, men jag vet inte hur man kan stoppa det från att hända... The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 20 sep, 2012 16:24 |
|
nowisa
Elev |
20 sep, 2012 19:49 |
|
dobby10
Elev |
ja sluta det är bara så jobbit sluta
Söker kort 21 sep, 2012 16:20 |
Forum > Mugglarportalen > snälla SLUTA
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen