ny forum-kategori
Forum > Mugglarportalen > ny forum-kategori
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Absolut! Tänk vad mycket lättare det skulle bli att hitta i Quidditch, och så skulle inte nya trådar drunkna bland alla rollspel =)
![]() ![]()
18 sep, 2012 16:54 |
|
Borttagen
|
Alltså, så länge inte mugglis blir nåt annat så.. nämen nej, jag tycker mugglis är bra som det är. Det känns bara som att rollspelet skulle ta över fast det här inte ens är en rollspelssida.
Men nu känner jag att det blev konstigt här, så jag ska nog inte lägga mig i mer XD 18 sep, 2012 17:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alltså, så länge inte mugglis blir nåt annat så.. nämen nej, jag tycker mugglis är bra som det är. Det känns bara som att rollspelet skulle ta över fast det här inte ens är en rollspelssida. Men nu känner jag att det blev konstigt här, så jag ska nog inte lägga mig i mer XD Jag förstår vad du menar med det du skriver, jag själv vill se fler roliga trådar i quidditch forumet utan att det ska försvinna bland rollspelen. 18 sep, 2012 21:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ah, jag förstår vad du menar ^^ Man kanske kan göra som en delad quidditchplan.. Alltså att man går in på Quidditchplanen och att man därifrån kan välja två alternativ, antingen lekar eller rollspel Skrivet av Borttagen: Alltså, så länge inte mugglis blir nåt annat så.. nämen nej, jag tycker mugglis är bra som det är. Det känns bara som att rollspelet skulle ta över fast det här inte ens är en rollspelssida. Men nu känner jag att det blev konstigt här, så jag ska nog inte lägga mig i mer XD Jag förstår vad du menar med det du skriver, jag själv vill se fler roliga trådar i quidditch forumet utan att det ska försvinna bland rollspelen. 18 sep, 2012 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ah, jag förstår vad du menar ^^ Man kanske kan göra som en delad quidditchplan.. Alltså att man går in på Quidditchplanen och att man därifrån kan välja två alternativ, antingen lekar eller rollspel Skrivet av Borttagen: Alltså, så länge inte mugglis blir nåt annat så.. nämen nej, jag tycker mugglis är bra som det är. Det känns bara som att rollspelet skulle ta över fast det här inte ens är en rollspelssida. Men nu känner jag att det blev konstigt här, så jag ska nog inte lägga mig i mer XD Jag förstår vad du menar med det du skriver, jag själv vill se fler roliga trådar i quidditch forumet utan att det ska försvinna bland rollspelen. Det låter ju vettigt de också. 18 sep, 2012 21:45 |
|
ella potter
Elev |
Jag gillar idén.
Jag tycker att det borde finnas att forum där man kan diskutera hungerspelen också, för det är så populärt.. ![]() 19 sep, 2012 14:07 |
Forum > Mugglarportalen > ny forum-kategori
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen