VILKEN SCEN ??
Forum > Harry Potter > VILKEN SCEN ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms Scamander
Elev |
När voldie dör
18 sep, 2012 20:39 |
|
annawpotter
Elev |
Uppståndelsestenen, så oerhört känslosam scen.
Då Bellatrix dör och den allra sista scenen - 19 år senare ![]()
18 sep, 2012 21:08 |
|
DarkBells
Elev |
19 sep, 2012 00:21 |
|
Anch0r
Elev |
Bästa scenen är ju när man får se McGonagall's söta flin när hon säger "I've always wanted to use that spell!" !
www.gosaforbris.blogspot.se <- Välgörenhetsprojekt för BRIS, kolla in!
21 sep, 2012 10:58 |
|
SajberFina
Elev |
Skrivet av annawpotter: Uppståndelsestenen, så oerhört känslosam scen. Jag gråter floder när hans älskade kommer till honom. Och allt de säger. Jag verkligen känner med honom. Han vill så innerligt ha dem hos sig så inte ens döden kan stoppa det. Åh nu blev jag tårögd! Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. 21 sep, 2012 12:41 |
|
Borttagen
|
Striden på Hogwarts
21 sep, 2012 17:42 |
|
Hedwig96
Elev |
Snapes minnen, när Harry visar sig vara vid liv och 19 år senare
2 okt, 2012 20:35 |
|
kakan42
Elev |
2 okt, 2012 20:55 |
|
Tamburlaine
Elev |
När Neville ska spränga upp bron xD först diskussionen med McGongall.
"You're going to let us do it?" "Yes, mr Longbottom." "Just, boom?" "Boom!" Och sedan då Snapparna springer imot och hindras av barriären. "Yeah, you and whose army?!" Neville ♥
2 okt, 2012 23:36 |
|
fredrika
Elev |
Snapes minnen ♥
follow me on instagram, @fredrikaanderson 3 okt, 2012 00:45 |
Forum > Harry Potter > VILKEN SCEN ??
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen