Choklad ...?
Forum > Off Topic > Choklad ...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Oskan
Elev |
Choklad är ju det godaste godiset som finns!
"May the force be equal to mass times acceleration" 12 feb, 2011 01:08 |
|
Hotissue
Elev |
12 feb, 2011 02:42 |
|
Knizzlare
Elev |
12 feb, 2011 09:06 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Soz: Okej, jag vet att det är lite konstigt, men jag gillar helt enkelt inte choklad, och det är typ bara jag som inte gör det! Finns det någon annan som inte tycker om choklad? jag gillar inte heller choklad, det smakar blä! kul att nån mer inte gör det! Choklad = BLÄ!!! 12 feb, 2011 09:53 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Soz: Okej, jag vet att det är lite konstigt, men jag gillar helt enkelt inte choklad, och det är typ bara jag som inte gör det! Finns det någon annan som inte tycker om choklad? HUR TÄNKER DU KVINNA!? Choklad är så gott :3 Marabou in my ♥ Marlboro in my A$$ Fin slogan :3 (Det blev lite Off-topic :p) ![]()
12 feb, 2011 10:29 |
|
OliviaGranger
Elev |
Jag älskar choklad.
♥ Hagrid♥ 12 feb, 2011 10:37 |
|
Cyachi
Elev |
Jag älskar mjölkchoklad. Så jäkla gott!
Lysmelk. ♥ Marabou. ♥ Har sett Marabou Vinter Vit i affärerna. Är jättesugen på att testa, haha, men tänk om det inte är gott? Någon här som testat? 12 feb, 2011 11:00 |
|
Soz
Elev |
Jag gillade det förut, och sen började jag må illa, så nu kan jag inte äta det ...
Sherlockian, Whovian etc. 12 feb, 2011 11:14 |
|
jan
Elev |
12 feb, 2011 11:39 |
|
leumas vän
Elev |
12 feb, 2011 11:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen